Aviseringar
Rensa alla

Killar, Hur ska en tjej se ut / vara som person?


Ämnesstartare

Jag vet att det finns mångal liknande trådar, men jag vill bara veta vad genomsnittet tycker 🙂

Jag kan ju berätta för er hur jag är?

Utseende: 165 cm lång, normal viktig, former, C75 eller D75 på bh storlek (dock vill jag ha mindre), fast och något större rumpa, Gråblå ögon, rund ansikts form, vältränad, långt platt hår med volym blont hår, lagom mycket smink.

Personlighet: Självsäker, bra självförtroende, tar ingen skit från andra, blyg, smart, logiskt tänkande, svår flörtad, vet vad jag vill.

Så berätta nu hur ni killar vill hur tjejer ska vara/se ut?


   
Citera

Blondare:

Självsäker, bra självförtroende

varför spelar det då någon roll vad killarna här tycker


   
SvaraCitera

hjortpojken:

varför spelar det då någon roll vad killarna här tycker

Bekräftelse på att killarna anser henne lika snygg som hon själv tror sig vara.


   
SvaraCitera

Tula:

Bekräftelse på att killarna anser henne lika snygg som hon själv tror sig vara.

bekräftelse borde vara oviktigt


   
SvaraCitera

hjortpojken:

bekräftelse borde vara oviktigt

Borde och är, är helt olika saker [smile]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

bekräftelse borde vara oviktigt

alla vill väl ha bekräftelse, om än i olika grad, så knappast konstigt :p


   
SvaraCitera

Crypto:

alla vill väl ha bekräftelse, om än i olika grad, så knappast konstigt :p

konstigt nä, men jag tycker att en människa som är självsäker, bra självförtroende och "inte tar skit från andra" inte ska behöva söka bekräftelse.

det var ingen pik mot TS, tycker bara det är synd att killarnas åsikt ens är intressant [blush]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

jag tycker att en människa som är självsäker, bra självförtroende och "inte tar skit från andra" inte ska behöva söka bekräftelse.

det finns inga sådana människor, om de inte är psykiskt störda. människan är beroende av social kontakt och man blir självsäker genom att få bekräftelse, alternativt genom att tolka negativ uppmärksamhet som bekräftelse.


   
SvaraCitera

tycker att en tjej ska vara rolig, det är det viktigaste hos alla människor. alla de jag hänger med mycket är roliga, på ett sätt som de flesta människor inte är. de skrattar åt saker som många inte förstår, verkar det som. kan inte riktigt förklara hur, men. ja.

det är också viktigt att vara ganska förstående, och ha överseende med vissa vanor och beteenden (inget elakt eller jobbigt obs).

rent fysiska attribut spelar också roll, tyvärr, lol. fast de varierar, man kan vara snygg på många sätt.


   
SvaraCitera

Sexig, långt mörkt hår, blå/gröna ögon, social, snäll


   
SvaraCitera

Utseendemässigt brukar inte mycket smink uppskattas. Helst ska det vara inget smink eller så ska det inte synas på tjejen att hon är sminkad.


   
SvaraCitera

jag tenderar att gilla dom som gillar mig.


   
SvaraCitera

Blondare:

Jag kan ju berätta för er hur jag är?

På din beskrivning låter det som att du tycker att du är perfekt.
Härligt.


   
SvaraCitera

internet:

det finns inga sådana människor, om de inte är psykiskt störda. människan är beroende av social kontakt och man blir självsäker genom att få bekräftelse, alternativt genom att tolka negativ uppmärksamhet som bekräftelse.

ja det är väl så. jag vet ej hur det är att vara en människa med jättebra självförtroende. dock så är det väl knappast bara genom bekräftelse från andra som man blir självsäker, handlar väl minst lika mycket om egen inre "bekräftelse" på att man är bra.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

handlar väl minst lika mycket om egen inre "bekräftelse" på att man är bra.

jag är 100% övertygad om att det mesta inre är en respons på yttre faktorer.


   
SvaraCitera