Aviseringar
Rensa alla

Killar - Hur stor är risken att bli dissad?


Ämnesstartare

Behöver lite hjälp. Är intresserad av en 14-årig kille. Jag är typ 10 år äldre - hur stor tror ni risken är att han dissar mig om jag stöter på honom?
Jag är inte ful eller så [smile] Har aldrig varit med om nåt sånt här förut. Jag brukar inte falla för så unga killar men nu har det hänt och jag kan som inte se förbi det så hoppa över moralsnacket.


   
Citera

mijah:

Är intresserad av en 14-årig kille. Jag är typ 10 år äldre

[shake][tard]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tja.. Mig som 14-åring hade nog inte haft något emot att ligga med en 24-åring.

Något seriöst förhållande vet jag däremot inte. Två helt olika världar man lever i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tja.. Mig som 14-åring hade nog inte haft något emot att ligga med en 24-åring.

Något seriöst förhållande vet jag däremot inte. Två helt olika världar man lever i.

Förhållande kommer inte på tal [wink]


   
SvaraCitera

mijah:

Förhållande kommer inte på tal [wink]

Som sagt då, ligga, why the fuck not. Mig som 14 hade nog legat med ett träd om det visat intresse.

On the other hand hade nog lagen, mina föräldrar och mitt framtida jag sett annorlunda på saken.


   
SvaraCitera

Måste säga som Jonnybravo91 säger. Fast å andra sidan så gillar jag i allmänhet flickor som är äldre.


   
SvaraCitera

Hans mamma kommer antagligen att skära brösten av dig om du försöker dig på antastning. Råder dig till att akta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hans mamma kommer antagligen att skära brösten av dig om du försöker dig på antastning. Råder dig till att akta dig.

Konsekvenserna kommer senare så skippa moralpredikan. Jag vill bara veta hur många av grabbarna här som tror att han skulle neka... eller hur många som själv hade nekat i samma ålder..


   
SvaraCitera

mijah:

Konsekvenserna kommer senare så skippa moralpredikan. Jag vill bara veta hur många av grabbarna här som tror att han skulle neka... eller hur många som själv hade nekat i samma ålder..

Trolla roligare [sad]


   
SvaraCitera

mijah:

Är intresserad av en 14-årig kille. Jag är typ 10 år äldre

Nog för att du är ett troll.. Men du är min drömtjej! Eller hade vart om jag var 14. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nog för att du är ett troll.. Men du är min drömtjej! Eller hade vart om jag var 14. [blush]

Haha. Synd för dig att jag inte alls är ett troll och du inte 14 då [wink] Varför skulle någon ljuga om en sån sak?


   
SvaraCitera

mijah:

Varför skulle någon ljuga om en sån sak?

Fråga trollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fråga trollen.

Känner inga [shake]

Om du inte tror mig så fråga vadsomhelst som inte avslöjar vem han eller jag är. Allt jag säger är sant. Fattar inte varför det ska vara så svårt att tro på...


   
SvaraCitera

mijah:

Om du inte tror mig så fråga vadsomhelst som inte avslöjar vem han eller jag är. Allt jag säger är sant. Fattar inte varför det ska vara så svårt att tro på...

Jag bryr mig inte ens.. [shake] What ever liksom.. Gött för honom om du är seriös o.s.v.. Go for it bitch!


   
SvaraCitera