Aviseringar
Rensa alla

Killar I Tjej Kläder


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 16 år och gillar att gå i tjej kläder. Men jag är inte bög. Tycker ni det är fel att killar går i tjej kläder ?


   
Citera
Ämnesstartare

ja du e bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok du e min fettish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är så klart inte bög av den anledningen. Bög är man om man som kille attraheras av endast killar. Det visste ju alla ändå men det kom på pränt här i alla fall.
Gör som du vill, vissa blir störda av det, jag blir det inte. Visst finns det en poäng med att tjejer och killar har olika kläder. Det kan till exempel bli mer spännade så, man markerar även sin grupptillhörighet med hjälp av kläder mm.
Men det finns en större poäng med att var och en skall trivas med det man har på sig. Så för mig är det självklart, du ska använda tjejkläder. Så länge du vill.
Exakt vad är det för tjejkläder du använder? O varför? *nyfiken*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MENAR DU ALLVAR ?????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder också tjejkläder :p
Jag har en Sahara Hotnights T-shirt i tjejmodell strl XL som sitter riktigt tight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Finns inget större utbud av färger om man är kille och det suger"

Kolla märken som Lacoste och Polo Ralph Lauren om du är ute efter mycket färger 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa hah [crazy] tänder på de [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst. Jag gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag har en Sahara Hotnights T-shirt i tjejmodell strl XL som sitter riktigt tight.

[dreggelsmiley]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar också tjejkläder och är definitivt inte homosexuell. Använder dem aldrig ute men tycker om att gå i dem hemma ibland. Mest är det underkläder. Jag tycker verkligen om att använda trosor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr varför inte psykolog lr kurator lr vad fan som helt, problem har du iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p.s jag är tjej och tycker det är gölligt:P:P:P:P:P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem pratar jag med? Vad gör jag här? Bäst jag postar en bild på Kaad innan något otäckt sker. Kaad:

Kaad.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Vem pratar jag med? Vad gör jag här? Bäst jag postar en bild på Kaad innan något otäckt sker. Kaad:

Om du ska vara konstig, lämnar du tråden genast [no-no]


   
SvaraCitera