Aviseringar
Rensa alla

Killar = inte kära?


Ämnesstartare

[chocked] Finns tydligen inte killar som blir kär i en tjej utan att det handlar om sex hela tiden?
Verkar som att alla killar lämnar sina tjejer när dom anser att tjejen blir för dålig.
Eller är det bara jag som är osmart och helt dum i huvudet och missuppfattar allt fel [chocked]

Kan killar ens bli kära? [cute]


   
Citera

PaddJävel:

Eller är det bara jag som är osmart och helt dum i huvudet och missuppfattar allt fel [chocked]

Ja.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

PaddJävel: Eller är det bara jag som är osmart och helt dum i huvudet och missuppfattar allt fel [chocked]
Ja.


   
SvaraCitera

PaddJävel:

[chocked] Finns tydligen inte killar som blir kär i en tjej utan att det handlar om sex hela tiden?

SURPRISE!

nämen seriöst. det finns väl killar OCH TJEJER för den delen som är i en period i livet där de endast är ute efter sex. vad jag vet brukar detta märkas ganska tydligt, känner du att en kille som du går hem med 5 min efter att ni träffats på krogen är pojkvänsmaterial?

alla kan bli kära, du är nog bara 14 år eller nåt


   
SvaraCitera

du anar inte [sad]


   
SvaraCitera

PaddJävel:

Eller är det bara jag som är osmart och helt dum i huvudet och missuppfattar allt fel

mm


   
SvaraCitera

PaddJävel:

Eller är det bara jag som är osmart och helt dum i huvudet och missuppfattar allt fel

Kan killar ens bli kära?

Gäller båda könen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppfattat rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart killar kan bli kära.
Dock finns det ju rövhål av båda könen.

Som jag skrivit i en annan tråd så finns det ett ordspråk som jag tycker passar rätt bra.

''Tjejer måste känna sig älskade för att ha sex.
Killar måste ha sex för att känna sig älskade''

Helt fel tror jag inte det är då konflikter mellan ''hon vill verkligen binda sig'' och ''han vill bara ha sex'' är så vanlig.


   
SvaraCitera

PaddJävel:

Kan killar ens bli kära? [cute]

Kan tjejer ens bli kära?

Kan någon ens bli kär?

Vad betyder det att man är kär?

Varför bry sig?


   
SvaraCitera

pffft


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Ja du är dum.


   
SvaraCitera

Stämmer rätt bra tycker jag. Tjejer vill alltid ha för mkt onödigt snack osv, jag vill inte höra "hur mkt de älskar mig" och få frågor som "gillar du mig?" "Är vi tillsammans nu?". Gillar man verkligen en tjej och man verkligen blir kär så visst men jag tror att tjejer blir kära mkt lättare och på helt konstiga grunder som jag inte förstår.

Har en i klassen som blir kär i killar hon inte ens känner eller har pratat med.... WTF?????


   
SvaraCitera

PaddJävel:

Kan killar ens bli kära?

Nej. Vi skolkade den lektionen.


   
SvaraCitera