Aviseringar
Rensa alla

KILLAR jag har en fråga till er!


Ämnesstartare

Jag har en killkompis som jag har lovat ta oskulden på nästa gång vi ses, och jag vill göra det så speciellt för honom som möjligt, men har idétorka.

Har ni några tips på ställningar eller andra njutningar som jag skulle kunna prova på honom? Han är ganska orörd om man säger så, det enda "sexuella" han gjort är en väldigt lätt puss på munnen med en tjej i högstadiet och jaa , som sagt, jag vill ge honom en förbannat skön stund så ÖS PÅ med tips är ni snälla, tänk vad du skulle vilja ha gjort mot dig om du var i samma sits (23 och oskuld). (:

^^


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter som om han är en aning desperat


   
SvaraCitera

Hahaha

Naaajs


   
SvaraCitera
Åtta

Alltså, om han är helt färsk så lär ju hans "stund av njutning" vara i ungefär 4 sekunder.


   
SvaraCitera

som föregående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt... be honom "förbereda" sig själv någon timma innan så ska det nog ta i alla fall en minut innan han kommer. Sedan så tror jag att det räcker om han helt enkelt får känna på dig och komma in. Låt entrén få ta lite tid, även om han nog kommer snabbare då. Försöka dagen efter igen, eller så låter du han komma och sen så leker ni en stund tills han kommer igen (liksom du). Inga avancerade grejer behövs. Har du erfarenhet så vet du nog vad som är lagom för en nybörjare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jajo, det förstår jag, men vi ska göra det till en heldag. Så lite fantasi måste ni ju ha killar? komigen. ^^


   
SvaraCitera

SusieQ:

Jag har en killkompis som jag har lovat ta oskulden på nästa gång vi ses

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt han knulla dig, de räcker tror jag, skulle nog gjort för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Alltså, om han är helt färsk så lär ju hans "stund av njutning" vara i ungefär 4 sekunder.

Top.

Ska vi betta lite på denna kanske?

Annars:
Börja med förspel, sug av han (här kommer han att komma som en P12).
Sen knullar du skiten ur han, rent sagt.
Få över han till den onda sidan på en gång. Mindre känsligt sex här i världen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SusieQ:

(23 och oskuld).

Auch.


   
SvaraCitera

Åtta:

Alltså, om han är helt färsk så lär ju hans "stund av njutning" vara i ungefär 4 sekunder.

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad i helv

1239467412820c.jpg


   
SvaraCitera

SusieQ:

som jag har lovat ta oskulden på nästa gång vi ses

Kan du inte ta min också[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Låter som om han är en aning desperat


   
SvaraCitera