Aviseringar
Rensa alla

KILLAR jag har en fråga till er!


Ämnesstartare

varar killars orgasm i ca. 4 sek? ^^


   
SvaraCitera

haha vilken gullig idé ^^

lycka till


   
SvaraCitera

velenie:

varar killars orgasm i ca. 4 sek? ^^

Näe,7-8


   
SvaraCitera

SusieQ:

tänk vad du skulle vilja ha gjort mot dig om du var i samma sits (23 och oskuld). (:

WHOAH LAWD. Asså du kanske vill ge honom 2 stunder då han kommer komma SJUUKT fort första gången.

Men doggy e nice, rid honom lite, missionären som finish e mysigt också.

Och för guds skull: Sug av honom. Inte bara in och ut, utan slicka kuken, give it some luve.


   
SvaraCitera

Åtta:

Alltså, om han är helt färsk så lär ju hans "stund av njutning" vara i ungefär 4 sekunder.

Är det så illa? :c


   
SvaraCitera

SusieQ:

tänk vad du skulle vilja ha gjort mot dig om du var i samma sits (23 och oskuld). (:

Jag skulle nog tagit livet av mig innan dess xD halva anledningen till att jag ens började ha sex va för att jag kände att jag behövde den där "delen" av mitt liv för att fungera ordentligt(runka e väl OK i ett par månader, cest tout).

Men tänk iaf på att ta d slow med han, låt han uppskatta d o få en bra bild av hur shit works.


   
SvaraCitera
Åtta

Tickstart:

Är det så illa? :c

Min första gång var inte över på fyra sekunder, men... Det är komplicerat att förklara. [cute]


   
SvaraCitera

SusieQ:

23 och oskuld

SusieQ:

Jag har en killkompis

Dold text: Du kommer få en önskelista av mig, jag lovar!


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är komplicerat att förklara. [cute]

DO IT


   
SvaraCitera

Åtta:

Min första gång var inte över på fyra sekunder, men... Det är komplicerat att förklara.

Min första gång var så jävla pinsam så att jag knappt vill berätta! Jag kan iallafall konfirmera att det kan gå av bara tanken på att den snart är helt instoppad[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkennn:

Kan du inte ta min också

haha , cute ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

haha vilken gullig idé ^^

lycka till

tack så jätte mycket. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och tack alla för svaren! sjukt nice att ni tog er tid att lösa mitt lilla dilemma ^^


   
SvaraCitera

SusieQ:

haha , cute ^^

är det ett ja? [blush]


   
SvaraCitera

HAHA
Skräll att jag också är på väg att kanske göra det.

Dock är han 14. [badgrin]


   
SvaraCitera