Aviseringar
Rensa alla

killar med SMINK


Ämnesstartare

är en kille bög om om han bär riktig tjej make up jag tycker det är snyggt men är man bög då.tacksam för svar.[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det beror på om man är bög eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det har inget med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bög = man som endast vill ligga med andra män


   
SvaraCitera
Paseo

jag känner många killar som använder concealer tex. De är inte bögar. Man blir inte automatiskt intresserad av killar för att man tar på sig läppstift tror jag [smile]


   
SvaraCitera

william_best:

är en kille bög om om han bär riktig tjej make up

Metrosexuell skulle jag gissa på så länge du inte:

isola:

vill ligga med andra män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är inte bög bara för att man har smink men många skulle nog säga att det är "bögigt" även om de inte menar att han som sminkar sig:

isola:

vill ligga med andra män

Lite konstigt skrivet men du kanske fattar vad jag menar.


   
SvaraCitera

Alltså bög är ju en sexuell läggning som är individuell från person till person.

Många som är bögar har smink på sig in mer feminina former, tex ögonskugga och läppstift och många som inte är bögar men har smink, använder det kanske för en viss stil tex punk och goth eller för att täcka sin hud precis som vi tjejer.

Att säga att man är bög för att man har smink är ju fel för man kan ju inte veta en persons sexuella läggning från deras utseende.


   
SvaraCitera

Jag tycker att smink är snyggt på killar. Särskilt svart kajal.

Obs: menar liksom inte emosminkningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

Alltså bög är ju en sexuell läggning som är individuell från person till person.

Är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bög är man inte eftersom det inte har med saken att göra men det är knappast snyggt enligt mig.


   
SvaraCitera

En jävla skillnad på att använda smink och vara bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker som sagt att det kan vara snyggt, speciellt om det är subtilt men framhäver ögonen, ögonbrynen eller liknande. För en känd artist som sminkar sig, sök på adam lambert eller green day på google. Vissligen inte så subtilt men det är många tjejer som tycker att det ser coolt ut.

Vet inte vilken stil du har.


   
SvaraCitera