Aviseringar
Rensa alla

Killar och ögonkontakt


Ämnesstartare

Om ni killar är ute med en tjej ni är intresserad av skulle ni bli störda eller något om tjejen hade ögonkontakt konstant med dig? Nu menar jag att hon kollar rakt in i dina ögon utan att ta bort blicken.


   
Citera

såna människor kan man ju inte annat än lacka ur på.


   
SvaraCitera

Hade det varit jag så skulle jag ta det som en utmaning.


   
SvaraCitera

skulle bli imponerad ifall personen i fråga lyckas hålla sin blick fast fixerad på mina pupiller under en längre period. skulle skaka på huvudet jättesnabbt och skela med dem.


   
SvaraCitera

Jag tar ögonkontakt med alla jag pratar med.


   
SvaraCitera

Konstant är asjobbigt. Pallar det inte. Kanske ibland.


   
SvaraCitera

Beror väl på vilken aktivitet som genomförs. är det på bio eller under promenad så blir det bara konstigt.
Image


   
SvaraCitera

Skulle slå ner henne med en stol direkt. Vet hut för fan!


   
SvaraCitera
zIGGE

Det beror på person. Kan vara creepy. Kan vara mycket fint.


   
SvaraCitera
time
 time

Galvmeister:

är det på bio eller under promenad så blir det bara konstigt.

[love]


   
SvaraCitera

sunshinee:

Nu menar jag att hon kollar rakt in i dina ögon utan att ta bort blicken.

Skulle nog kännas lite weird, ja. [zzz]


   
SvaraCitera

Ser alltid ögonkontakt som en utmaning. Speciellt när jag har tråkigt. Kan vara på stan då man står i kö å får ögonkontakt med någon. Då jävlar viker man inte med blicken!

Kul när den andra inte gör det heller. Står man där å kollar varan i ögonen å ler å ser dum ut i fler sekunder innan jag vinner [cool]

Inte träffat på någon än som inte viker av efter några sekunder. Men skulle det hända skulle situationen bli awkward


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Då jävlar viker man inte med blicken!

hahahahhahahhahaha
tkr synd om de stackarna som handlar i samma mataffär som du
Fast lite roligt, ska börja med detta! [blush]


   
SvaraCitera

Tror inte jag märker det, har väl ögonen riktade lite längre ner[wink]


   
SvaraCitera

Brukar sitta och stirra på random människor för att se om de blir obekväma när jag sitter på random mathak. Sjukt kul, för de mesta så går de rätt snabbt efter att man börjat, eller så börjar de skruva på sig.

Jag gillar när folk ser mig i ögonen när jag pratar med dem, för då känns det som att de bryr sig, gissar att det är så för pojkar också.


   
SvaraCitera