Aviseringar
Rensa alla

KILLAR OCH TJEJER, det stämmer ?


Ämnesstartare

OBS DETTA GÄLLER INTE ALLA MANLIGA KÖN
En person med dålig självkänsla kan inte jämställa sig med andra och för att ha en chans till känslan av att de är värda något är deras enda metod att försöka trycka ner andra omkring sig.

De har lätt för att försöka nedvärdera andra. Kalla kvinnor för horor, fittor osv.

Så fort en tjej har blivit av med oskulden är hon stämplad till att vara hora och ingenting värd detta har man märkt då man sett människorna med egna ögon.

Dubbelmoral är vad de är. För vad är då en pojke som själv sätter på 100 tjejer medan hans tjej ska ha blivit av med oskulden med honom? Vem är det då som är en hora? Vem är det då som är billig

En kvinna får enligt dessa pojkar inte vara stolta över sin kropp. De får inte visa sig i tighta kläder på foton. Men likväl står dessa pojkar och poserar med nakna överkroppar och fläker ut sig i hopp om att någon tjej skulle finna det attraktivt.

Hur ofta påbörjar en tjej en konversation med en kille som hon tycker ser bra ut med "Wow du var snygg, kan du inte visa kuken för mig i webcam".
Låt oss vända på det, hur ofta skriver inte pojkar så till tjejer? Vem är det då som egentligen är "billig".

Pojkars desperata rop på sexuell bekräftelse är en form av revolt mot sin ungdom, ett rop på uppmärksamhet och kärlek. De vill bli sedda. Vad de inte har lärt sig är att sluta vara pojkar och växa upp till att bli män. Genom deras desperata försök är det just dessa som är billiga. Dessa pojkar är de som är de riktiga hororna som gör vad som helst för att få doppa.

Så ni tjejer som råkar ut för dessa barn, ta inte deras ord på allvar. De vet tyvärr inte bättre. De vet inte att de som egentligen är horor är de själv. Nästa gång en pojke kallar er tjejer för horor, fråga dem hur många de har satt på. Och fråga då vem som egentligen är den riktiga horan.

Seriöst?! [shake][confused][tard][no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

Sverige är rena paradiset jämfört med exempelvis Sydamerika, där säger de sånt på gatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amason:

Till Art deco
Men det kan de göra här med väl-

Jo, men du påstår att nästan det hela manliga könet har blivit oälskade under sin uppväxt, inte sant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan du ge dej [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte så bra på att generalisera

Amason:

är deras enda metod att försöka trycka ner andra omkring sig.

nej [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till Infraröd

Som sagt skrev att detta inte gäller alla manliga kön. Vilket får mig att undra om du är bra på att läsa ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla män bör avlivas [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Alla män bör avlivas

Det håller jag inte med om [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl ingen ny observation att tjejer som tar för sig blir horor och killar som gör det blir hingstar. Och så är det ju tyvärr. Hur löser man det här kan man ju fråga sig...[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Är väl ingen ny observation att tjejer som tar för sig blir horor och killar som gör det blir hingstar. Och så är det ju tyvärr. Hur löser man det här kan man ju fråga sig...

De blir inte horor utan bli kallade för det av omogna typer.
Hingstar njaa deras hjärna kommer inte i närheten av en hästs hjärna [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amason:

De blir inte horor utan bli kallade för det av omogna typer.

Nu menade jag då kanske inte att dem faktiskt blev det men i samhällets ögon kan man väl säga att dem blir det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Nu menade jag då kanske inte att dem faktiskt blev det men i samhällets ögon kan man väl säga att dem blir det...

Nej så kan man inte heller säga för då genaliserar man.
Utan det är vissa killar som säger så vilket är nedvärderande på det andra könet för det låter ju knäppt när de själva gör saker som är värre det håller ju alla vettiga människor om. Om de nu inte är rädda och känner sig tvugna att hålla med dvs grupptryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amason:

Nej så kan man inte heller säga för då genaliserar man.

Gjorde det ganska klart att jag generaliserade när jag sa att samhället generaliserade dessa kvinnor/tjejer som horor/slampor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Sverige är rena paradiset jämfört med exempelvis Sydamerika, där säger de sånt på gatan.

Men det gör de väl i Sverige med ?


   
SvaraCitera