Forumet - killar se hit

killar se hit

169 0 24
hejhej. jag har lite frågor till er killar. jag är ganska oerfaren när det gäller den sexuella biten och undrar om ni kunde ge mig lite tips på vad ni killar tycker är skönt, tänder på osv. Är på g med en kille som är lite mer erfaren... så skriv allt ni kommer på, från smekningar till sexställningar. ni tjejer som har tips får gärna skriva med [smile]

Spana också in:

sofiii:

hejhej. jag har lite frågor till er killar. jag är ganska oerfaren när det gäller den sexuella biten och undrar om ni kunde ge mig lite tips på vad ni killar tycker är skönt, tänder på osv. Är på g med en kille som är lite mer erfaren...

Förklara situtationen[y] Skulle vara underbart med en tjej som dig man hade möjlighet att lära upp så den passade en själv perfekt[smile]
Något som var ett gissel för mig i början av förhållandet med mitt ex var när hon red mig. När hon satt ner helt och började gnida fram och tillbaka med sitt underliv så var det så grymt skönt och det sa "SPLUD" och så var det klart [sad]
Sen ordnade det upp sig dock [smile]
SebastianE:

Skulle vara underbart med en tjej som dig man hade möjlighet att lära upp så den passade en själv perfekt

Kontrollfreak [chocked][no-no]
Hell_man:

Du behöver inte göra något särskilt,

Huh? Ska hon ligga still, som en död hund? [confused]

Hell_man:

killen blir antagligen tillräckligt glad bara av det faktumet att han får ha sex med dig.

Näää, nu talar du i nattmössan. Jag tvivlar på att en kille känner 'glädje' pga ett dåligt ligg. [no-no]
sofiii:

så skriv allt ni kommer på, från smekningar till sexställningar.

Doggystyle är alltid kul, MEN jucka tillbaka. ALLTID. Samma sak med missionären. Rida e knepigt, men lär dig det, dock så får du fråga en tjej om det, finns så många variationer och jag kan inte beskriva dem ordentligt.

Om du njuter, LÅT. Så killen vet när han gör rätt.

BIT honom. Klös lite lätt med naglarna.

Om du känner för att kröka på tårna etc, gör det, så ser killen också om du kommer etc.

Runka av honom ibland, teasa som fan först dock. Dra lite i bollarna, dra ett finger över toppen på kuken, över den, innan du börjar ta i ordentligt.

Om han slickat dig: Sug av honom. Gör att kuken får lite naturligt "glid" och det känns jävligt bra.

MEN

Glöm INTE att slicka lite mellan sugningen, slicka på toppen av kuken, över "hålet" på den, slicka längs skaftet, och den där punkten nära pungen på "undersidan" av kuken(om den inte är hårig, ugh).
Ge kuken lite kärlek helt enkelt.

Du skulle tröttna om en kille bara petade på din g-punkt hela tiden, på samma sätt tröttnar vi killar på monotomt sugande. Variera dig och det känns!

sofiii:

tänder på

Stay-ups. Bästa utseendemässigt.

Gillar också när tjejen tar initiativ, drar av ens kläder etc, tar tag i kuken innan jag ens lekt med deras klitta etc.

Sen är det riktigt härligt med tjejer som väljer positionen dom vill köra, om du ställer dig på alla fyra så han kan se ditt arsle och din söta fitta kommer killen fan DÖ av kåthet/uppskattning.

Finns inget tillfälle jag känner mer ömhet/uppskattning för en tjej än när hon ger mig gudomlig njutning^^

Hell_man:

Tänk inte så mycket, försök att bara vara.

Jaha, ligga där alltså, booriing.

Hell_man:

killen blir antagligen tillräckligt glad bara av det faktumet att han får ha sex med dig. [y]

Icke!

Angelize:

Näää, nu talar du i nattmössan. Jag tvivlar på att en kille känner 'glädje' pga ett dåligt ligg. [no-no]

Hell_Man kanske inte får något så ofta, då blir även ett dåligt ligg ändå kul.

Ta alla 20+-åriga oskulder t.ex., dom lär ju bli glada för vadsomhelst.