Aviseringar
Rensa alla

killar se hit


Angelize:

Jag tvivlar på att en kille känner 'glädje' pga ett dåligt ligg

Du anar inte

Angelize:

Huh? Ska hon ligga still, som en död hund?

Nej, det ska hon inte göra. Det jag menar är att hon inte ska fundera så mkt på det. Göra det som känns bäst


   
SvaraCitera

sofiii:

jo men hur vet man att det är skönt för honom...

Han stönar/sprutar förslagsvis [rolleyes]
Just, behandla INTE kuken som en flaska med ketchup [no-no]


   
SvaraCitera

Tänk inte så mycket åk bara med och var lite lyhörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofiii:

ni tjejer som har tips får gärna skriva med

pile driver är allas favorit


   
SvaraCitera

sofiii:

så skriv allt ni kommer på, från smekningar till sexställningar.

Doggystyle är alltid kul, MEN jucka tillbaka. ALLTID. Samma sak med missionären. Rida e knepigt, men lär dig det, dock så får du fråga en tjej om det, finns så många variationer och jag kan inte beskriva dem ordentligt.

Om du njuter, LÅT. Så killen vet när han gör rätt.

BIT honom. Klös lite lätt med naglarna.

Om du känner för att kröka på tårna etc, gör det, så ser killen också om du kommer etc.

Runka av honom ibland, teasa som fan först dock. Dra lite i bollarna, dra ett finger över toppen på kuken, över den, innan du börjar ta i ordentligt.

Om han slickat dig: Sug av honom. Gör att kuken får lite naturligt "glid" och det känns jävligt bra.

MEN

Glöm INTE att slicka lite mellan sugningen, slicka på toppen av kuken, över "hålet" på den, slicka längs skaftet, och den där punkten nära pungen på "undersidan" av kuken(om den inte är hårig, ugh).
Ge kuken lite kärlek helt enkelt.

Du skulle tröttna om en kille bara petade på din g-punkt hela tiden, på samma sätt tröttnar vi killar på monotomt sugande. Variera dig och det känns!

sofiii:

tänder på

Stay-ups. Bästa utseendemässigt.

Gillar också när tjejen tar initiativ, drar av ens kläder etc, tar tag i kuken innan jag ens lekt med deras klitta etc.

Sen är det riktigt härligt med tjejer som väljer positionen dom vill köra, om du ställer dig på alla fyra så han kan se ditt arsle och din söta fitta kommer killen fan DÖ av kåthet/uppskattning.

Finns inget tillfälle jag känner mer ömhet/uppskattning för en tjej än när hon ger mig gudomlig njutning^^

Hell_man:

Tänk inte så mycket, försök att bara vara.

Jaha, ligga där alltså, booriing.

Hell_man:

killen blir antagligen tillräckligt glad bara av det faktumet att han får ha sex med dig. [y]

Icke!

Angelize:

Näää, nu talar du i nattmössan. Jag tvivlar på att en kille känner 'glädje' pga ett dåligt ligg. [no-no]

Hell_Man kanske inte får något så ofta, då blir även ett dåligt ligg ändå kul.

Ta alla 20+-åriga oskulder t.ex., dom lär ju bli glada för vadsomhelst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pulla hans ollon (Y)


   
SvaraCitera

Låt honom bara dominera dig och gå med på allt han vill så blir det nog bra! [y]


   
SvaraCitera

låt att höra dig på smällen, finns inget sexigare <3


   
SvaraCitera

Du måste känna dig trygg, det spelar ingen roll om du verkar oerfaren utan om du inte vågar göra något gör det inte. mendet skadar inte att våga. men om man känner sig osäker så gör det inte..eller säg då hellre till och allt somd et står om,att man "Ska" göra det är inte så lätt att veta när man är 16 år eller liknande och känner sig lite osäker. gör det du vill, Men om du inte känner för något: gör det inte!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera