Aviseringar
Rensa alla

KILLAR, ska en tjej vara bitchig?


Personligen tycker jag inte att någon ska vara bitchig, inte killar eller tjejer. Det är bara sjukt störande man orkar inte med att vara nära personen. Man får liksom inget tillbaka ifrån den. Men ja ibland kan de vara bra, men väldigt sällan. Det kan vara bra i de fallen då man ska säga en åsikt och personen som ber om åsikten är bitchig emot dig. Men annars är de inte alls bra. Lägg ner danke ;D 


   
SvaraCitera

Var som Bamse eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Vad får dig att tro att killar bara bjuder på en drinkarrow-10x10.png om de vill ligga? xD

vi kan väl säga att jag varit med om sådana saker och även snackat om det med många killar och de har sagt "för att vi vill ligga" men det handlar väl också om hur man är som person. men de killar jag har snackat om det med har inte precis sagt att de vill höra hur ens dag har varit osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol vem har ens råd att bjuda någon på drink


   
SvaraCitera
Kudhos


   
SvaraCitera

elverpigen:
tycker man ska vara sig själv

typ bästa råd1 i tråd1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

typ bästa råd1 i tråd1

Så om man är asdesperat ska man visa det? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mutter: Vad för typ av kille är det som du letar efter? Kanske är baren fel ställe att leta på efter den rätta killen, om du tror att killen i baren bara vill ha ett ligg men intearrow-10x10.png du..
HARarrow-10x10.png du fått någon killes nummer med en bitchig attityd?

letar inte efter ett förhållande, stör mig bara på att vissa killar inte förstår när man säger nej. det med nummer har jag fått hyfsat många bara för att bli av med klängiga killar, jag låter dem knappa in deras nummer för att de ska tro att jag ska höra av mig. och så blir man till slut av med dem varje gång. låter väl inte schysst men vad ska man göra annars för att bli av med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får vara som man vill vara..

Uppskattar ej "bitchighet"  thooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoidkanske:

letar inte efter ett förhållande, stör mig bara på att vissa killar inte förstår när man säger nej. det med nummer har jag fått hyfsat många bara för att bli av med klängiga killar, jag låter dem knappa in deras nummer för att de ska tro att jag ska höra av mig. och så blir man till slut av med dem varje gång. låter väl inte schysst men vad ska man göra annars för att bli av med dem?

Säga "jag är upptagen"  brukar väl funka


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Så om man är asdesperat ska man visa det? Skeptisk

att vara desperat är mer ett tillstånd än ett personlighetsdrag, skulle jag säga.


   
SvaraCitera

Bööööörg: Säga "jag är upptagen"  brukar väl funka

haha nej. en del blir snarare ännu mer intresserade då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

att vara desperat är mer ett tillstånd än ett personlighetsdrag, skulle jag säga.

Ok... "jag måste gå" då? xD

eller "gå härifrån!" borde väl funka bäst


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Ok... "jag måste gå" då? xD

eller "gå härifrån!" borde väl funka bäst

blir ju lite konstigt att säga så till en person som ändå är trevlig, och att säga att man ska gå någon annanstans kräver att man har någon annanstans att gå. hade ju varit skönare om fler karlar bara kunde ta att det inte handlar om att "erövra" utan att man kan chilla ner några grader om den andre inte är intresserad (att var trevlig är inte detsamma som att vara intresserad)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

blir ju lite konstigt att säga så till en person som ändå är trevlig, och att säga att man ska gå någon annanstans kräver att man har någon annanstans att gå. hade ju varit skönare om fler karlar bara kunde ta att det inte handlar om att "erövra" utan att man kan chilla ner några grader om den andre inte är intresserad (att var trevlig är inte detsamma som att vara intresserad)

det kan bero på att en del tjejer spelar ointresserade fast de är intresserade


   
SvaraCitera