Aviseringar
Rensa alla

killar - SKÄRP ER!!


Alltså det är nåt jag inte haft nåt direkt problem med.


   
SvaraCitera

Rektoum:

Don't be shy. [smile]

är jag inte heller [no-no]


   
SvaraCitera

namaste:

Låt oss få jobba lite för att få er...annars är det ju fan inge kul alls![tired]

Haha really? ni behöver inte ens sätta upp ett finger så har ni killar omkring er.

Löjligt jag önskar att vi killar kunde få en jävla smäll på käften och höra upp och låta tjejerna kriga för att få oss... Sedan låt världen vända sig och låt det vara tjejer som jagar killar=D Det skulle fan vara det bästa.

Ni få tjejer som tar det iniativet till att luckra och jaga den kille ni gillar ni förtjänar guld i diamant


   
SvaraCitera

VILL DU KNULLLAAAA!??!?!?!?!?!? MSNNNN!?!?!?!?!?!??!P SNELLLLLLAAA!! CCAMMMM!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namaste:

Jag kan inte fatta varför ni killar (99 av 100) alltid skall vara så jäkla PÅÅ så att man bli äcklad av er!!

Jävlar visste inte att du vart med så många. [chocked]

namaste:

Snälla!! Låt oss få jobba lite för att få er...annars är det ju fan inge kul alls

Ja det tycker jag med.
Sällan tjejen tar något initiativ utan bara ligger där och försöker se glad ut. Finns inget sexigare än en tjej som vet vad hon vill [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De få killarna som inte är så är vana vid att bli dissade i 99 fall av 100.


   
SvaraCitera

Generalisering ftw


   
SvaraCitera

Säg det till dem då, det funkar.


   
SvaraCitera

namaste:

Låt oss få jobba lite för att få er..

Sociala spel ftw!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

namaste:

Låt oss få jobba lite för att få er...annars är det ju fan inge kul alls![tired]

Vill du knulla eller vill du ha kul?

Om det sistnämnda, ragga på den tysta snubben i hörnet som aldrig går fram till dig istället, eller ragga på random först om det nu är så jävla viktigt.


   
SvaraCitera

kefka:

vill ej ha äcklig kvinna stick.

hahaha!


   
SvaraCitera

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

namaste:

Jag kan inte fatta varför ni killar (99 av 100) alltid skall vara så jäkla PÅÅ så att man bli äcklad av er!!

erkänn att du hade blivit sjukt ledsen om du var den enda på festen som inte blev torrjuckad på:)

sen får du erkänna att 99/100 tjejer är grymt känslokalla mot killar som visar intresse


   
SvaraCitera

namaste:

Jag kan inte fatta varför ni killar (99 av 100) alltid skall vara så jäkla PÅÅ så att man bli äcklad av er!! Är ni intresserade så kan ni väl ändå vänta med att dregla det över hela ens ansikte tills ni i alla fall har fått någon som helst hint av tjejen!!!

Du har precis varit på Gothia discot llr?


   
SvaraCitera