Aviseringar
Rensa alla

Killar: Skulle ni dumpa er flickvän?


Ämnesstartare

Om ni blev erbjudna att få ligga med Miley Cyrus


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, varför skulle jag göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre att smygligga va


   
SvaraCitera

Skulle inte vilja ligga med henne i vilket fall som helst


   
SvaraCitera

Miley är ful och efterbliven så nä


   
SvaraCitera

Nej det skulle jag inte, jag röstade på: ''Miley Cyrus är ful'' som jag inte vill påstå, däremot så har hon vart allt för vulgär och kan inte bete sig vuxet.
Sedan så skulle jag varken vilja välja henne eller någon annan kändis för dels så vet jag att jag aldrig skulle ha någon chans på dem, dels så har jag inget  eller lite intresse i dem och dels så är det andra tjejer som jag letar efter.


   
SvaraCitera

Det är inte så, nödvändigtvis att någon är "ful" bara för att man hellre vill vara med sin pojkvän/flickvän, än att ligga med h'n. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Nej, varför skulle jag göra det?


   
SvaraCitera

Dessutom skulle jag aldrig i livet dumpa min flickvän för ett engångsligg. När jag väl har en flickvän så¨är ingen annan värd någe för mig.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:
bättre att smygligga va

var är din moral vava


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

var är din moral vava

skulle inte

ba skrev att aa var e dt alternativet, de flesta mansgrisar hade nog gjort så, inte dumpat sin flickvän för ett enda ligg väl :$ 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

skulle inte

ba skrev att aa var e dt alternativet, de flesta mansgrisar hade nog gjort så, inte dumpat sin flickvän för ett enda ligg väl :$ 

bra att du står på den rätta sidan kamrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

bra att du står på den rätta sidan kamrat

😀


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Dessutom skulle jag aldrig i livet dumpa min flickvän för ett engångsligg. När jag väl har en flickvän så¨är ingen annan värd någe för mig.

+2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft flera längre mycket seriösa förhållande och det finns en sak jag håller stenhårt på som jag BÅDE GER och KRÄVER och det är 100% TROHET. Så då är väl svaret givet på frågan...

Stock: Nej, Miley Cyrus - FUCK OFF!


   
SvaraCitera