Aviseringar
Rensa alla

Killar, skulle ni kunna bli ihop med en tjej som varit transexuell?


Ämnesstartare

Jag har kommit hit för att ställa en fråga, och ni kommer aldrig att få veta vem jag är så det är ingen ide att försöka få kontakt med mig.

Jag är en transexuell tjej. Det vill säga, jag är en tjej som fötts med fel könsorgan, som (om jag har tänkt mig att leva alltså) ska tas bort så att jag får mina riktiga könsorgan och bli mig själv och kan börja leva. Det tar flera år av förödmjukelser med psykologer och psykiska och fysiska undersökningar, och då undrar man förstås om det är värt besväret.

För att ni ska ha hela bilden klar för er, så är det lika bra att jag talar om för er att jag inte ser ut som en kille och har aldrig gjort det heller. Jag såg ut som en liten flicka när jag var liten, och jag ser ut som en ung tjej nu. Alla som ser mig tror att jag var född tjej, och det har alla alltid gjort. När jag var liten trodde alla att jag var tjej, och blev förvånade när mamma sade vad jag hette, och när jag blev äldre sa jag att jag hade ett tjejnamn när jag mötte människor som inte visste vem jag var eftersom det blev så pinsamt när de alltid fick en chock när dom fick veta vad jag hette. Jag har aldrig ens kommit i målbrottet. Om ni såg mig, så skulle ni också tro att jag var född som tjej. Kort sagt: jag har haft tur med mitt utseende, och om jag ville det, så skulle jag kunna lura killar att tro att jag var tjej.

Scary va? Men nej, jag har inte gjort det. Varför skulle jag när det ändå inte går att göra nåt? Killar som inte visste vem jag var har ofta trott att jag varit född tjej och försökt stöta på mig, men jag har alltid vänt bort blicken och låtsats som ingenting när dom har gjort det. Alltså: efter operationen skulle jag inte ha några problem alls med att få vilken kille som helst att tro att jag haft en tjejkropp i hela mitt liv.

Och nu kommer vi till min fråga. Vad tycker egentligen killar om transexuella tjejer? Skulle ni kunna tänka er att ligga med en sådan tjej? Skulle ni kunna tänka er att bli pojkvän till en sådan tjej? Förutsatt att hon verkligen såg ut som en tjej på alla sätt och man seriöst aldrig skulle kunna tro att hon haft ett könshandikapp? Tycker ni att hon verkligen är en tjej, eller att hon fortfarande är någon slags kille?

Jag frågar killar, eftersom jag är en heterosexuell tjej. (Jag hade ärligt talat mycket hellre velat vara lesbisk.) Jag umgås annars inte med killar eftersom jag ändå alltid bara måste komma med undanflykter för att de ska fatta att de inte kan bli nåt, och då tror dom bara att jag är en bitch. Ändå har jag aldrig gjort ett dugg för att dom ska tro att det kan bli nåt. Jag vet alltså inte så mycket om hur killar tänker utan brukar undvika dem. Känns bra att ställa frågan här eftersom jag tvivlar på att ni har svårigheter att vara ärliga.

Om jag ville, så skulle jag kunna skaffa en pojkvän och ”ljuga” för honom. Jag har ju alltid varit tjej, så jag skulle inte ljuga om jag sade att jag fötts som tjej, men jag förstår ju att alla helt enkelt inte fattar det. Ärligt talat tror jag att jag har att välja mellan att antingen ljuga eller vara oskuld hela mitt liv. Då tror jag att ni fattar att det är frestande att ljuga. Men samtidigt kanske det är bättre att vara oskuld tills man dör, jag vet inte.

Jag tror nog att jag gissar vad de flesta svaren kommer att bli, men jag vill gärna få det bekräftat, och se om jag har gissat rätt. Svara så ärligt som möjligt! Det tror jag att ni kommer att göra i alla fall.


   
Citera
Ämnesstartare

Haha nej, inte en chans i helvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Haha nej, inte en chans i helvetet.

Jag e undantaget då kanske??[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Jag e undantaget då kanske??[wink]

Eller hur. [bigsmile]


   
SvaraCitera

om personligheten är den man söker så spelar det ingen större roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agarfne:

Om ni såg mig, så skulle ni också tro att jag var född som tjej.

SOM HAN IDOLFJANTEN JU WOHOO!


   
SvaraCitera

men alltså skulle du med andra ord då kunna få barn med en tjej? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VIPanna:

men alltså skulle du med andra ord då kunna få barn med en tjej? :O

Du har då inte läst texten i alla fall.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Du har då inte läst texten i alla fall.

de har ja visst dt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VIPanna:

de har ja visst dt!

Dum fråga då?
Varför skulle hon vilja få barn med en kvinna, om hon själv är en?

Irresiistible:

Fattade inte riktigt om det var tjej du ville bli, eller om det var kille.

Hon är en tjej,
men född som kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

född som kille.

Aja, då förstår jag. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Möjligen. Det skulle hur som helst vara kul att få se en bild på dig, så att man har en clue om allvaret i situationen...
Lycka till!


   
SvaraCitera

nej men dt vet ja ju att hon knappast skulle vilja men att hon skulle KUNNA få OM hon skulle vilja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VIPanna:

nej men dt vet ja ju att hon knappast skulle vilja men att hon skulle KUNNA få OM hon skulle vilja?

Har hon en kuk och inte är steril, så - ja. Använd hjärnan.

Nu finns det dock en risk för att det är en genetisk skada; ingen normal utveckling med målbrott osv. Då är han/hon kanske också infertil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VIPanna:

nej men dt vet ja ju att hon knappast skulle vilja men att hon skulle KUNNA få OM hon skulle vilja?

Hon är en kille. Killar har kukar. Så troligen skulle hon kunna det, ja.


   
SvaraCitera