Aviseringar
Rensa alla

Killar! Skulle ni kunna tänka er att äta p-piller?


Ämnesstartare

sandersson:

Jag har inte läst något om biverkningar för killar, men de lär ju inte bli värre än de tjejer får stå ut med innan de släpps på marknaden.

batleth:

nackdelen är att detta stör testosteronutsöndringen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

batleth: nackdelen är att detta stör testosteronutsöndringen

...och detta leder till biverkningar som...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadå, fast läskiga biverkningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

............................................________........................
....................................,.-‘”...................``~.,..................
.............................,.-”...................................“-.,............
.........................,/...............................................”:,........
.....................,?......................................................\,.....
.................../...........................................................,}....
................./......................................................,:`^`..}....
.............../...................................................,:”........./.....
..............?.....__.........................................:`.........../.....
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../........
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/...........
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}...........
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../............
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../.............
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”...............
............/.`~,......`-...............................\....../\...................
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....
.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................
...................`=~-,,.\,...............................\.......................
................................`:,,...........................`\..............__..
.....................................`=-,...................,%`>--==``.......
........................................_\..........._,-%.......`\...............
...................................,<`.._|_,-&``................`\..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

...och detta leder till biverkningar som...

Minskad sexlust
Svårare att få erektion (morgonerektioner upphör)
Depressiva känslor och/eller irritation
Trötthet
Sömnstörningar
Led- eller muskelvärk
Koncentrationssvårigheter
Minskad känsla av välbefinnande
Sämre minne
Plötsliga svettningar och blodvallningar
Minskad skäggväxt

Tar man det innan man har vuxit klart så tror jag att man kan stanna i växten och helt sluta producera naturligt testosteron också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

Bättre och bättre, det handlar väl snarare om delat ansvar. Nu är det killarnas tur

Äh, killar får ju jävlas med kondom.

Jag tänker hur som helst aldrig köra med det där pillret om det stör testosteronutsöndringen. Aldrig i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Äh, killar får ju jävlas med kondom.

tjejer likaså! inte lika skönt för oss heller! och tänk om saken spricker!

majkie2:

Jag tänker hur som helst aldrig köra med det där pillret om det stör testosteronutsöndringen. Aldrig i livet.

haha, det ante mig! vi tjejer är för "snälla" som går med på att stoppa i oss dessa hormoner...


   
SvaraCitera

sandersson:

haha, det ante mig! vi tjejer är för "snälla" som går med på att stoppa i oss dessa hormoner...

Suck.

Som om kvinnor skulle vara bättre än män när det kommer till kritan.

Jag själv skulle inte köra med pillrena i första hand heller, med tanke på bieffekterna. Dels p.g.a. personliga anledningar. (Nej, jag har inte problem med maskineriet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Som om kvinnor skulle vara bättre än män när det kommer till kritan.

Jag själv skulle inte köra med pillrena i första hand heller, med tanke på bieffekterna.

Har verkligen aldrig påstått att kvinnor skulle vara bättre än män. Har du uppfattat det så har du tolkat det jag skrivit fel.

Jag borde inte köra med pillrerna jag heller, med tanke på bieffekterna. Ändå gör jag det... varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Som om kvinnor skulle vara bättre än män när det kommer till kritan.

Jag själv skulle inte köra med pillrena i första hand heller, med tanke på bieffekterna.

Har verkligen aldrig påstått att kvinnor skulle vara bättre än män. Har du uppfattat det så har du tolkat det jag skrivit fel.

Jag borde inte köra med pillrena jag heller, med tanke på bieffekterna. Ändå gör jag det... varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom här kanske är miljövänligare?


   
SvaraCitera

sandersson:

Jag borde inte köra med pillrerna jag heller, med tanke på bieffekterna. Ändå gör jag det... varför?

För att du är inlärd till detta i princip.
Nej, detta kommer nog inte ta fart för killar än på ett tag eftersom väldigt många killar i yngre åldrar vill ha skägg, muskler och bli mer manliga. (Förutom flick-pojkar och fjoll-bögar) Sen är det inte så känt och många killar kommer väl bara o säga "pff" till det.

Är la bara o få killen att dra sig ur innan 😉 haha, då kan du ju sluta käka pillrena.
Eller är det så farligt att säga till personen man har sex med?

Däremot så såg det verkligen ut som om du antydde att kvinnor är bättre än män. 😉

Personligen skulle jag inte använda dem för jag har redan extrema sömnproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

De manliga p-pillren stoppar kroppens spermaproduktion medan man använder dessa piller.

Det lät ju inte så hett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

De manliga p-pillren stoppar kroppens spermaproduktion medan man använder dessa piller

Men, det roliga i sexet är ju när man skall spruta och man försöker träffa tjejen i ögat[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lät inte så himla trevligt....


   
SvaraCitera