Aviseringar
Rensa alla

Killar, skulle ni slå en tjej om hon slog er?


Ämnesstartare

Självklart skulle jag aldrig slå en tjej. Killar som gör det kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk.


   
Citera

vhfaj:

Nej, man slår ALDRIG tjejer (Du röstade på detta alternativ)
100.0% (2 st)

vhfaj:

Självklart skulle jag aldrig slå en tjej. Killar som gör det kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk.


   
SvaraCitera

Nej, men jag skulle bli sur om hon inte hade en anledning.

Skulle inte slå en kille heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nej, men jag skulle bli sur om hon inte hade en anledning.

Sur skulle jag också bli så klart. Men aldrig en knytnäve eller en spark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Självklart skulle jag aldrig slå en tjej. Killar som gör det kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk.

Vadå, är du emot jämställdhet mellan könen? Mansgris!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Tjej, resultat (Du röstade på detta alternativ)

stör mig på att rubriken är fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ja, hit the bitch right back! (Du röstade på detta alternativ)

Varför inte? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ja, hit the bitch right back! (Du röstade på detta alternativ)

Det handlar inte om kön, jag vet tjejer som kan spöa skiten ur mig och alla er.

Det handlar snarare om kapacitet, om den andre är i påtagligt underläge så bör man inte misshandla personen oavsett om det är en kille eller tjej. Men om personen går in för att spöa mig och har förmågan att bjuda på en match så tycker jag att man ska smälla på oavsett kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Vadå, är du emot jämställdhet mellan könen? Mansgris!

Ja, jag är emot jämställdhet eftersom det inte är naturligt.

Roll on:

Varför inte?

Därför att tjejer kan inte försvara sig mot killar om inte tjejen är vältränad och killen en klenis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Därför att tjejer kan inte försvara sig mot killar om inte tjejen är vältränad och killen en klenis.

Det borde hon väl tänkt på innan hon slog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Det handlar snarare om kapacitet, om den andre är i påtagligt underläge så bör man inte misshandla personen oavsett om det är en kille eller tjej. Men om personen går in för att spöa mig och har förmågan att bjuda på en match så tycker jag att man ska smälla på oavsett kön.

+1


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

vhfaj:

Ja, hit the bitch right back! (Du röstade på detta alternativ)

Förtjänar det ju. Även om tösen säkert hade sina skäl.

Läste aldrig så långt som till "Tjej/reslutat", ursäkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Det handlar inte om kön, jag vet tjejer som kan spöa skiten ur mig och alla er.

Ja, jag också. Tror dock inte det är särskilt vanligt. Sluta dra upp undantag och göra det till standard=feminismens vanligaste vapen.

Spartakus:

Det handlar snarare om kapacitet

Precis, och killar har högre kapacitet än tjejer.

Spartakus:

Men om personen går in för att spöa mig och har förmågan att bjuda på en match så tycker jag att man ska smälla på oavsett kön.

Sådan här hjärntvätt är det bara feminism som kan ligga bakom. Allt ska vara så jämställt att killar ska få slå tjejer också. Tack, feminismen.

Roll on:

Det borde hon väl tänkt på innan hon slog?

Tror inte tjejer förväntar sig att killen slår tillbaka om han inte är en riktig tölp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Tror inte tjejer förväntar sig att killen slår tillbaka om han inte är en riktig tölp.

Om någon misshandlar mig så försvarar jag mig, nu snackar vi inte om en örfil från flickvännen (inte jag iaf). [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Det handlar snarare om kapacitet, om den andre är i påtagligt underläge så bör man inte misshandla personen oavsett om det är en kille eller tjej. Men om personen går in för att spöa mig och har förmågan att bjuda på en match så tycker jag att man ska smälla på oavsett kön.

[y]


   
SvaraCitera