Aviseringar
Rensa alla

killar som blir tvingade


Ämnesstartare

amsi: det hade aldrig varit okej pga normer

man ska bryta mot normerna, det har jag läst på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnare sådär klängig på min bf hihihh  

:9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ja, och så har vi gången på jobbet där jag blev upphångad av en full kåt 30+are. Hon ville ligga, men hon tog dock nejet. Men pussas ville hon, men inte jag. Lyckades efter lång stund ta mig därifrån.

usch

iddqd:

man ska bryta mot normerna, det har jag läst på internet.

kul för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner hat mot den typen av människor som tycker att ofredande är ok. Än mer hat mot såna som tycker att det inte är samma sak om offret är en man som om det vore en kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart man inte vill ligga med vilken brud som helst. alla uppskattar inte meningslöst krog-knullande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: män förväntas ofta vara sexmaskiner som alltid vill ligga, annars är det något fel på dom. hur uppfattar ni det? har ni upplevt det?

jäää

folk missförstår gärna en om man inte vill ligga heller

och så tafsar tjejer en del, men känns inte socialt accepterat att skälla ut dem pga det på klubb så gör inte det heller pga feg


   
SvaraCitera

iddqd:
Ska börja ta tjejer på fittan och fråga dem om de är flator när de blir sura.

HAHA! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade lätt spöat henne.


   
SvaraCitera

undrar om jag uppfattas såhär

nä skoja ba jag uppfattas inte sådär. hade frågat bruden vrf hon höll på sådär samt bett henne sluta. pga öh jo men ba därför. man är rumsren hemma hos mig liksom


   
SvaraCitera
mynona

sådant är ett bra exempel på hur könsnormen förtrycker även män, och dubbelt dessutom, med tanke på att könsnormen också förbjuder män att tycka att detta är ett problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte hur det är för män, men många tjejer jag umgås med tycker att killar är dumma i huvudet och konstiga om de inte vill ligga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

jäää

folk missförstår gärna en om man inte vill ligga heller

och så tafsar tjejer en del, men känns inte socialt accepterat att skälla ut dem pga det på klubb så gör inte det heller pga feg

gör det nästa gång, jobbigt med tafs om man inte vill

OF 5:
känner hat mot den typen av människor som tycker att ofredande är ok. Än mer hat mot såna som tycker att det inte är samma sak om offret är en man som om det vore en kvinna.

det är aldrig okej

mynona:
sådant är ett bra exempel på hur könsnormen förtrycker även män, och dubbelt dessutom, med tanke på att könsnormen också förbjuder män att tycka att detta är ett problem

exakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

gör det nästa gång, jobbigt med tafs om man inte vill
   

brukar mest bli lite deppad och uppgjord så tar liksom inte tag i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

brukar mest bli lite deppad och uppgjord så tar liksom inte tag i det.

du skulle inte kunna prova att säga ifrån försiktigt nästa gång det händer? om personen blir sur är den ju ändå ingenting att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns dåligt att inte kunna uppfylla sin roll som genetisk sprinkler

sen arg

*låtsas att det är något som händer tillräckligt ofta för att berättiga genomtänkt och reflekterat förhållningssätt*


   
SvaraCitera