Aviseringar
Rensa alla

Killar som spanar in tjejer


Ämnesstartare

Är det bara jag som stör mig på killar som stirrar på en riktigt intensivt. Okej, det beror på hur man gör det men kan ta ett exempel.

Jag sitter i klassrummet mittemot en kille som sitter en bänk bort. Han kollar ens inte bort när jag kollar på han. Bara det är störande men det mest irriterande är att han bresar och typ ligger ner på stolen samtidigt.. [chocked]

Är rätt less på alla som stirrar, på det sättet. Skulle vara trevligt om alla som brukar göra det slutar. Tack!


   
Citera

enflikka:

Jag sitter i klassrummet mittemot en kille som sitter en bänk bort. Han kollar ens inte bort när jag kollar på han.

Men herre jösses vad är det för sjuk jävel som är kapabel till att se på dig även när du ser tillbaks?


   
SvaraCitera

Brukar titta tjejer i ögonen och le på stan osv, men inte stirra. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Brukar titta tjejer i ögonen och le på stan osv, men inte stirra.

Verkar som du fattat grejen då. Jobbigt med alla kåta tonårspojkar.


   
SvaraCitera

Brukar stirra pga bryr mig inte.


   
SvaraCitera

dazed:

Men herre jösses vad är det för sjuk jävel som är kapabel till att se på dig även när du ser tillbaks?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

sluta klaga var glad att det är det enda dem utsätter dig för [no-no]


   
SvaraCitera

tycker inte det är jobbigt
men jag kanske är för ful för att nån ska orka stirra
har för små tuttar iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

dazed: Men herre jösses vad är det för sjuk jävel som är kapabel till att se på dig även när du ser tillbaks?

Där var du lite fyndig..


   
SvaraCitera

enflikka:

Där var du lite fyndig..

där var du lite okapabel att citera rätt person


   
SvaraCitera

enflikka:

Där var du lite fyndig..

Nja det var snarare du som stod för humorn. Är det inte värre om dom inte vågar liksom se dig i ögonen och liksom stå för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta klaga var glad att det är det enda dem utsätter dig för

Ja! Tur att jag är rätt smart då. Skulle nog blivit utsatt för lite mer grejer om jag följde med varje gång en gängkillar vill ta med mig hem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nja det var snarare du som stod för humorn. Är det inte värre om dom inte vågar liksom se dig i ögonen och liksom stå för det.

Jaja, blev lite fel när jag skrev i texten. [wink]


   
SvaraCitera

enflikka:

Jaja, blev lite fel när jag skrev i texten. [wink]

Vad menade du då?


   
SvaraCitera

Välkommen till verkligheten 🙂


   
SvaraCitera