Aviseringar
Rensa alla

Killar, spelar det nån roll hur många en tjej varit med?


Ämnesstartare

JagLskarDans:

Ja. Fast beror givetvis på hur gammal hon är, men om hon är 20 år så är väl 5 personer en respektabel summa, en person som legat med 10+ skulle jag inte röra med tång. Sen är jag kräsen, och ogillar slampor.

Men om du blir tillsammans med en tjej och sen får reda på det..? Är ju kanske inget man frågar i början direkt...


   
SvaraCitera

gurkmeja:

50st

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Men om hon haft flera långa förhållanden och en del one night stands då?

Menar du personen som har varit i ca 50 förhållanden?
Det är lite svårt att ha lång förhållandne om man haft 50 förhållanden serru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeRivera:

Varit med alldelles för många själv.

Hur många är för många..? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså. Egentligen har jag svårt för det, men sen kan jag ju tänka tillbaks på mig själv och inse "vafan skulle inet hon fått göra samma sak för?". Det är ju vad personen gör efter man blivit tillsammans som räknas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Menar du personen som har varit i ca 50 förhållanden?
Det är lite svårt att ha lång förhållandne om man haft 50 förhållanden serru.

Nej, inte 50 förhållanden! Måste nog vara ganska korta förhållanden isf! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är ju vad personen gör efter man blivit tillsammans som räknas

Precis!


   
SvaraCitera

gurkmeja:

Nej, inte 50 förhållanden! Måste nog vara ganska korta förhållanden isf! [crazy]

Jag tror han mest undrar över hur du får ihop 50 pers på långa förhållanden och viss del ONS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varfrö skulle det spela någon roll ? Är man kär så är man eller hur ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Jag tror han mest undrar över hur du får ihop 50 pers på långa förhållanden och viss del ONS.

Jag menade inte 50 förhållanden. Jag skrev flera förhållanden. Flera är inte samma sak som 50...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dolmen:

Varfrö skulle det spela någon roll ? Är man kär så är man eller hur ?

Så det skulle inte spela nån roll om hon varit med 10 eller 100? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Nej, inte 50 förhållanden! Måste nog vara ganska korta förhållanden isf!

dolmen:

Varfrö skulle det spela någon roll ? Är man kär så är man eller hur ?

Egentligen så är det så. Det har ingen betydelse så länge man är kär i personen. Men det får mig att tänka varför har dom tidigare förhållandena gått som dom gick osv.

Sen så är det inget jag föredrar att ha en tjej som knullat runt med allt för många eftersom min livsstil inte är så. Jag knullar inte runt längre utan blivit mer seriös.


   
SvaraCitera

gurkmeja:

Jag menade inte 50 förhållanden. Jag skrev flera förhållanden. Flera är inte samma sak som 50...

Nej, det menade inte jag heller
50 pers är en rätt hög siffra, och frågan var hur många långa förhållanden det var tal om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Alltså, bryr ni er om en tjej varit med 10st eller 50st?

Rent sexuellt är mitt svar nej. Och det är väl det det handlar om. Så länge hon är ren och inte smittar mig med något p.g.a. tidigare äventyr så tycker jag snarare det är positivt om hon varit med många än några.

gurkmeja:

Skulle det spela nån roll?

Positivt med flera, det tyder på sexuell hunger och det tänder mig. Jag skulle aldrig dissa för att hon haft sex med ett visst antal. Så länge hon är frisk som sagt.

Edit: Det hade ju inte med saken att göra nu. Men jag tycker det är betyyyyydligt värre om en tjej haft massor av korta, "seriösa" förhållanden där hon sprungit runt och sagt "jag älskar X!", "jag älskar Y!" i en vecka i taget. Flera sexpartners är en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Egentligen så är det så. Det har ingen betydelse så länge man är kär i personen. Men det får mig att tänka varför har dom tidigare förhållandena gått som dom gick osv.

Flera one night stands kanske?

MikaelH:

Jag knullar inte runt längre utan blivit mer seriös.

Längre? Så du har gjort det alltså? Men kan inte acceptera att en tjej gör det..? [confused]


   
SvaraCitera