Aviseringar
Rensa alla

Killar; Tänk på detta i sängen.


Ämnesstartare

Ok ok. Så jag har nu tröttnat på att killar (ja, kanske gäller oss tjejer. Vi har också våra brister. Har då inte stött på någon tjej som gjort det här.) gör följande saker i sängen.

Så, här presenterar jag nu; 

DUNDERHONUNGS REGELBOK FÖR SEX
1.
Prata inte om era ex i sängen. Inte före, under eller efter. Särskilt inte att vi påminner om något utav dina ex, eller att vi suger bättre. Verkligen inte om att ''Mitt ex, lisa hon brukade göra såhär..*guidar*'' 
2. Om vi säger Inget småprat. Då är det inget småprat, för vi vill faktiskt inte höra om hur du tycker om äpplen eller fick ett ärr på handen när du cyklade som liten. 
3. Om du ber mig att säga ditt namn, och jag redan har kommit. Räkna då med att jag säger din chefs namn, din brors namn eller någon annan persons namn för att jävlas. Jag tänker inte säga ditt namn, om jag själv inte känner för det.
4. Avsugningar, är inte obligatoriskt. Jag är entusiastisk när det kommer till sånt, men har vänner som alltid kommer och berättar hur det blev stelt när hon inte ville och han ifrågasatte varför. Vill vi inte, så vill vi inte. Och vi behöver inte ha ett argument till varför.
5. Om du tar en tjej bakifrån, försök inte med dirty talk. Jag menar, tror du att det är attraherande när vi måste försöka vända oss om och fråga ''va?'' så står du/ni och flåsar och frågar vad vi sa. Så det blir en ''va?'' ''vadå?'' ''vad sa du?'' ''När?'' osv.
6. Vi tycker inte om att använda sexleksaker om dom inte fortfarande är nya och oanvända, och. är du ett one night stand, förklara gärna VARFÖR du har sexleksaker hemma.
7. Vi tycker inte om när du är ett one night stand, och kallar oss för flickvänsmaterial. Du är ett one night stand, ett KK om du har tur. Vill vi inleda en relation med dig efter att ha lärt känna dig. Då är det bäst att du inte har kallat oss för flickvänsmaterial innan. Finns ingenting mer avtändande (enl. mig)
8. Säg inte att vi har för stora/för små bröst, för mycket/lite smink el dylikt. Vi är som vi är, har vi 75D så kan du inte klaga på att vi har för stora tuttar. Har vi 70A, så klaga inte på att vi har för små. För vi accepterar att din petterniklas kan vara alltifrån 2cm till 20cm. Och vi säger inte åt dig ''Hörru du har en liten penis'' eller ''Hörru har du tänkt på att börja gymma och dricka mindre? Det börjar faktiskt synas.''
9. Är du ett one night stand som hoppas på att spendera dagen med mig utomhus, offentligt, då åker du ut balkongvägen för jag är inte trevlig och jag tänker inte bjuda på frukost. Kanske en kaffe to go, om du presterade bra i sängen. Och jag tänker absolut inte gå med dig på bio så att du kan få vara klängig och fjäska. 
10. Om du börjar säga ordet ''bebisar'' eller ''familj'' då kommer du att få en stekpanna i huvudet. Kanske inte bokstavligen, men du kommer att få gå - med eller utan kläder. För att du är ett one night stand, och jag tänker absolut inte bära dina barn. För vi skulle faktiskt inte få söta barn. Absolut inte, för söta barn kommer inte från one night stands som börjar prata om barn. Dom skulle nog faktiskt se ut som små monster, som dreglar. 

Hoppas min fina guide leder till att ni får mindre stekpannor i huvudet och inte behöver åka balkongvägen. Kan passa på att säga, att ovanstående text lyckades en person göra (förutom nummer 3, för att jag ÄR entusiastisk) under EN natt. Vilket var väldigt sorgligt. Så hoppas personen känner sig träffad, ligger jag med personen igen så kommer en del 2 att komma upp.

Sov så gott nu alla söta & kramgoa UMare


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ska nog hålla dig till "jag", snarare än "vi".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Du ska nog hålla dig till "jag", snarare än "vi".

Jag vet.. tröttheten tog över och jag beblandade alla former starkt. 


   
SvaraCitera

dunderhonung: Jag vet.. tröttheten tog över och jag beblandade alla former starkt.

Nåväl, behöver du faktiskt skapa den här listan verkar du mest ha väldigt dåliga erfarenheter. Är dock skeptisk till att man skulle behöva nya sexleksaker varje gång man vill använda dylika.


   
SvaraCitera

dunderhonung: om dom inte fortfarande är nya och oanvända,

kondomer?? 

asmånga har kondomer på sina leksaker ;s
iaf om de e nya partners??? 


   
SvaraCitera

fast finns typ annat än dildos iofs xD xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nåväl, behöver du faktiskt skapa den här listan verkar du mest ha väldigt dåliga erfarenheter. Är dock skeptisk till att man skulle behöva nya sexleksaker varje gång man vill använda dylika.

Som fasiken skrev, kondomer! Sen vet vi allihopa att det finns en drös (kvinnliga och manliga) som inte är så väldans hygieniska. 


   
SvaraCitera

dunderhonung: Som fasiken skrev, kondomer! Sen vet vi allihopa att det finns en drös (kvinnliga och manliga) som inte är så väldans hygieniska.

Ja, man bör ju tvätta dem och/eller använda kondomer, men det är ju givet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, man bör ju tvätta dem och/eller använda kondomer, men det är ju givet.

Tro mig.. det finns folk som inte tänker på sådant. 

Fasiken:

kondomer?? 

asmånga har kondomer på sina leksaker ;s
iaf om de e nya partners??? 

Jag o en viss herre hade aldrig kondomer på leksakerna. Tvingade han dock att slänga de när de tog slut av anledning att ingen nästa tjej skulle behöva använda de som använts utan kondomer. Lite struligt att få på kondomer på vissa av leksakerna också Rullar ögonen


   
SvaraCitera

shit eller hur vafan


   
SvaraCitera

dunderhonung: Tro mig.. det finns folk som inte tänker på sådant.

Ja, sant. Finns folk till allt. Ligg inte med dem.


   
SvaraCitera
reben

tack för du sätter upp regler de va alldeles för vilt innan när folk gjorde som dom ville måste genast korrigera mitt beteende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tack för du sätter upp regler de va alldeles för vilt innan när folk gjorde som dom ville måste genast korrigera mitt beteende

Se det som en guide, annars. Eller regler. 
Beror på om man vill åka ut genom balkongen typ. 


   
SvaraCitera
reben

dunderhonung:

Se det som en guide, annars. Eller regler. 
Beror på om man vill åka ut genom balkongen typ. 

he he tänker endå inte knulla dej så ;--P


   
SvaraCitera
reben

sry glömde att tråden handlade om alla tjejer
jag e fuuuuckkkedd


   
SvaraCitera