Aviseringar
Rensa alla

Killar tkr killar är snygga?


Ämnesstartare

Santos:

Varför blir det såhär när en kille säger att en annan kille är snygg, så blir killen äcklad?

om det är ens vän så borde man ju inte bli det ? [rolleyes]

Santos:

Hur skulle du reagera om en i samma kön sa att du är snygg/söt/het?

säger tack detsamma 😉

inget fel med att säga till sina polare att dem är snygga, de vet ju ändå att man inte menar det på ett mer än vänskapligt sätt, iaf mina polare. har iof en som är homofob som inte alls gillar det ;D


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Helt ok när jag bögar mig bara ingen gört tebaka

[no-no]


   
SvaraCitera

Beror väl på vem som säger det och hur denne gör det. Om en nära kompis säger det på ett kompis-aktigt sätt för att peppa en eller muntra upp en lite så ser jag det som en oseriös, schysst grej. Typ som en uppmuntrande gest. Skulle däremot nån annan kille göra det skulle jag bli jävligt äcklad.


   
SvaraCitera

Carebear:

[no-no]

[no-no] sekz?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skulle inte hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar det där. jag tycker att det finns jättemånga snygga tjejer, överallt typ. men om man frågar en kille "ser han bra ut?" så svarar han antingen bara "nej" eller "inte vet jag", antagligen för att dom inte vill svara ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

jag kan säga att en kille ser bra ut , det är ju bara som en komplimang det är ju nästan som att jag säger "bra jobbat" ja ni förstår nog .

Det är ju bara en helt vanlig komplimang.

synd att ni är så sällsynta[sad]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

sekz?

[cute]


   
SvaraCitera

Carebear:

[cute]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Santos:

Hur skulle du reagera om en i samma kön sa att du är snygg/söt/het?

Tja, var hon ful skulle jag säga "Tack, men nej tack".
Men var hon snygg .. "Ska vi ligga?" [y][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att generellt sett så är uppfattningen sådan att om en kille säger att någon är snygg så betyder det typ "åh han/hon skulle jag vilja sätta på", medans om en tjej säger till en tjej att hon är snygg så betyder det mer "vad fin du är, alla killar kommer nog tycka att du är jättesnygg". eller nåt[blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

synd att ni är så sällsynta

alla är nog så , men vissa vågar inte sägat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger aldrig att någon kille är snygg. Fastän jag tycker det.

Säger aldrig till tjejer att de är snygga heller så... [ops]


   
SvaraCitera

Lekerkung:

alla är nog så , men vissa vågar inte sägat.

Tramsigt att inte kunna säga. Jag kan säga det och jag gör det också. Har fått lite sneda blickar när jag gjort det dock [cute]


   
SvaraCitera

Jag stör mig på att många i ren allmänhet säger "Jävla bög" vafan, personer som verkligen är bög blir ju jätteförtryckta och vågar inte nämna sin sexuella läggning. Jag är inte bög och tänder inte på killar, men det är la bara att acceptera att vissa är homosexuella, isf borde det ju vara lika illa att vara lesbisk, right? Dessutom så verkar det faktiskt som att de som säger "bögjävel" t.ex själva är det.. bara att dom inte vågar erkänna. (detta som jag säger är bara en teori)

// [smile]


   
SvaraCitera