Aviseringar
Rensa alla

Killar, tycker ni att det är sexigt när tjejer bajsar?


babe94
Ämnesstartare

Killar, tycker ni att det är sexigt när tjejer bajsar?


   
Citera

Öh varför skulle någon över huvud taget bry sig om huruvida det är attraktivt/upphetsande/annat att utföra de behov samtliga djur uträttar? :S


   
SvaraCitera

lol nej


   
SvaraCitera

Jag brukar inte titta på så jag vet inte


   
SvaraCitera

Aldrig sett på nära håll, men antar nej...

Vad tycker du själv? 


   
SvaraCitera

Jepp, det e sexigt


   
SvaraCitera

Förvirrad


   
SvaraCitera

uuäää


   
SvaraCitera

ja Rodnar det är ju så mytomspunnet liksom Blink


   
SvaraCitera

Ja. Jag brukar liksom trycka örat tätt emot dörren och verkligen njuta av plaskandet och plumsandet. Ju högre desto bättre. Varje plums är unikt! Kan man höra hur det riktigt ekar i toaletten, då har jag väldigt mycket material inför en kommande omgång med högerhanden.
Och direkt efter deras toalett besök, gå in och verkligen dra in ett djupt andetag genom näsan!


   
SvaraCitera

Armagedon:
Ja. Jag brukar liksom trycka örat tätt emot dörren och verkligen njuta av plaskandet och plumsandet. Ju högre desto bättre. Varje plums är unikt! Kan man höra hur det riktigt ekar i toaletten, då har jag väldigt mycket material inför en kommande omgång med högerhanden.
Och direkt efter deras toalett besök, gå in och verkligen dra in ett djupt andetag genom näsan!

Var försiktig så du inte blir tagen seriöst. Icke!


   
SvaraCitera

Nej. 


   
SvaraCitera

Mymlans_Dotter:

Var försiktig så du inte blir tagen seriöst. Icke!

Det hoppas jag verkligen att jag inte blir Mycket glad


   
SvaraCitera

Armagedon:

Det hoppas jag verkligen att jag inte blir Mycket glad

Skadeglädje


   
SvaraCitera

Armagedon:
Ja. Jag brukar liksom trycka örat tätt emot dörren och verkligen njuta av plaskandet och plumsandet. Ju högre desto bättre. Varje plums är unikt! Kan man höra hur det riktigt ekar i toaletten, då har jag väldigt mycket material inför en kommande omgång med högerhanden.
Och direkt efter deras toalett besök, gå in och verkligen dra in ett djupt andetag genom näsan!

LOOOOLGråterGråter


   
SvaraCitera