Aviseringar
Rensa alla

Killar, vad anser ni om analsex?


Ämnesstartare

Är det stor skillnad för er mellan vanligt sex och analsex?
Tycker ni det är "äckligt" eller helt ok?
Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?


   
Citera

lostmind:

Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

lostmind:

Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?

Vore iofs rätt naturligt kanske..

Men analsex har aldrig intresserat mig och jag har aldrig haft det heller.


   
SvaraCitera

Orka vara lättäcklad och mesig osv.


   
SvaraCitera

ja jag är en tjej[rolleyes]

jag är inte direkt rädd för att ha det, men jag vill inte helt enkelt. har aldrig testat och tänker inte göra det


   
SvaraCitera

lostmind:

Är det stor skillnad för er mellan vanligt sex och analsex?

Ja, faktsiskt är det de.
Prova lternativt med dina egna fingrar så förstår du principen.
Knyt ihop alla fingrarna på en hand så bara pekfingret sticker upp, som du pekar mot något. Ta sen din andra hand och med 2 fingrar knip ihop dem på det ensamma pekande fingret och dra upp och ner...
Slidmusklerna är som två muskler som griper tag på sidorna om kuken.

Ta sen istället för de 2 fingrarna bara ett finger och greppa runt om hela de pekande fingret och smek det upp och ner, eftersom analen är en ringmuskel såp kommer du att känna mycket mer....

Sen kan de ju sitta mycket i huvudet också....att man blir upphetsad av att just knulla tjejen i rumpan, de som är lite "förbjudet" eller att det är en dominant känsla.

lostmind:

Tycker ni det är "äckligt" eller helt ok?

Jag tycker iaf om det...

lostmind:

Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?

Nää fan. Då tvingar man bara in den i tjejens mun så rengörs den och sen kan man gå och röka eller gå på krogen med killkompisarna efter...


   
SvaraCitera

Nebiros:

Nää fan. Då tvingar man bara in den i tjejens mun så rengörs den och sen kan man gå och röka eller gå på krogen med killkompisarna efter...

fyfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nebiros:

Nää fan. Då tvingar man bara in den i tjejens mun så rengörs den och sen kan man gå och röka eller gå på krogen med
killkompisarna efter...

Det där sista tror jag dock inte är så uppskattat, annars tack för svaren.
Lite nyfken bara, det är nog fortfarande lite tabu.


   
SvaraCitera
jonta

lostmind:

Tycker ni det är "äckligt" eller helt ok?

bajs på snoppen är ju lite äckligt =\


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

fyfan

Ja, inte fan vill man kyssa henne efter det iaf....

lostmind:

Det där sista tror jag dock inte är så uppskattat, annars tack för svaren.

Klart att det är. Den blir ju ren.

lostmind:

Lite nyfken bara, det är nog fortfarande lite tabu.

Jo, så är det nog.


   
SvaraCitera

Det är därför vi män har ett så långt urinrör, för att undvika infektion vid analsex, bajs i urinröret är ju inte skoj.


   
SvaraCitera

Nebiros:

. Då tvingar man bara in den i tjejens mun så rengörs den och sen kan man gå och röka eller gå på krogen med killkompisarna efter...

XDDDD


   
SvaraCitera

Nebiros:

Klart att det är. Den blir ju ren.

hon tycker att det är äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig provat på analsex och har inte heller lust att göra det. Vill man stoppa in den i rumpan på folk kunde man ju lika gärna göra det på en kille. Nä, prima vagina ska det vara! Annars får de' va


   
SvaraCitera

SUKOF:

XDDDD

[cute]

medan_man_kan:

hon tycker att det är äckligt

Vem hon?


   
SvaraCitera