Aviseringar
Rensa alla

Killar, vad anser ni om analsex?


Finner det ointressant.


   
SvaraCitera

Daifu:

Jag har aldrig provat på analsex och har inte heller lust att göra det. Vill man stoppa in den i rumpan på folk kunde man ju lika gärna göra det på en kille. Nä, prima vagina ska det vara! Annars får de' va

Missionären med släckt lyse. SPÄNNANDE LIV.


   
SvaraCitera

Inte intresserad av det.
FIKUSHÅLET för fan!


   
SvaraCitera

Nebiros:

Vem hon?

vem som helst, vem gör inte liksom


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

vem som helst, vem gör inte liksom

Det finns de som gör det, faktiskt.


   
SvaraCitera

Daifu:

Vill man stoppa in den i rumpan på folk kunde man ju lika gärna göra det på en kille.

Om man lika gärna kunde göra det på en kille, kan man alltså lika gärna göra det på en tjej? Eller? ^^


   
SvaraCitera

Skulle aldrig ha analsex, fyfan alltså.


   
SvaraCitera

lostmind:

Är det stor skillnad för er mellan vanligt sex och analsex?
Tycker ni det är "äckligt" eller helt ok?
Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?

Förspelet med fingrar och tunga runt anus är en riktig höjdare och sen att utforska rektum/analen med fingrar, beads (kulor på rad), buttpluggar och vibratorer får min kåthet att nå stjärnorna. Dessa former är ju de vanligast förekommande och det är inte svårt att förstå. Är tjejen redo för att ta leken ett ytterligare steg är det ju bara trevligt. Jag rekommenderar skeden (killen bakom bägge liggandes på sida) till oerfarna killar och tjejer för att stötarna inte blir så vilda då det är svårt att kontrollera allt i kåtruset, samt att det är mkt intimt och att kyssas bakifrån med vridna huvuden. Att fantisera kring att kuken är i denna så underbara tjejs stjärt eller att se kuken bli hårt omfamnad, kanske halvstrypt, av en skön tjejrumpa är inte lätt att glömma efter att ha upplevt det. Men det är verkligen så med analsex att det är hela resan som är så fantastisk, inte bara destinationen!

Så jag har erfarenheter av tjejer som får lite ont vissa gånger eller så ont att det inte är möjligt att att ens föra in ett finger i analen. Till er måste jag tipsa om att röra er själva 6 träna m fingrar utanpå anus i duschen eller vid onani för att lära er att slappna av. Det är nämligen den andra ringmuskeln som är så svår att slappna av med då den inte går att styra med viljan utan den kräver trygghet för att släppa in smärtfritt. Andra har turen att klara sig perfekt från första början eller iaf efter de första svåraste försöken. Att ha dåliga erfarenheter från någon kille som råkade halka in av misstag eller som tog fel hål i mörkret en sen kväll på fyllan är inte konstigt men jag måste säga att det inte en räknas mot att försöka med någon du känner dig trygg med och litar på och som har den tid och tålamod som krävs för att under ngn månad med mycket stjärtlekar få en oskuldsstjärt berädd och med på noterna, dvs att slappna av självmant. Vissa tjejer har varit oförmögna nyktra och bara klarat det med alkohol i kroppen så det är kanske en genväg om ni stöter på patrull. Bedövningsmedel är samma sak, det är nog bara bra ifall man först lär känna sin kropp och kan den utan och innan och sen ändå behöver lite hjälp på traven. Nybörjare behöver veta att initial smärta betyder vänta, inte redo & avsplappnad ännu.

Apropå det där med om det syns någonting från det bakre hålet så är det bara mkt små rester som blir kvar efter att man bajsat. Det sägs att två-tre timmar innan analsex är bästa tiden att förberedelsebajja. Då ska den hunnit självrengöra sig. Jag är inte så bra på rengöringsmetoderna eftersom jag varken testat på mig själv eller ngn annan att ta duschstrålen in i stjärten eller att vattenfylla hålet med ngn lavenmangsflaska. Dock är det bara gulligt om jag ser ett litet sesamfrö på snorren. Jag har inga problem alls med dofterna eller smakerna i anus men lite bruna fläckar på sexleksakerna är inget ballt dock. på kuken har jag aldrig fått något brunt att fastna så det är riskfritt i praktiken.

Lycka till med bakfyllnaden!


   
SvaraCitera

dBapelsin:

bara gulligt om jag ser ett litet sesamfrö på snorren

Det här kan seriöst vara det underligaste jag läst på UM. Ever.


   
SvaraCitera

Det har aldrig intresserat mig och jag har inte haft det heller. Kommer nog inte ha det heller.


   
SvaraCitera

lostmind:

Är det stor skillnad för er mellan vanligt sex och analsex?

Lite.

lostmind:

Tycker ni det är "äckligt" eller helt ok?

Helt ok. Man kanske bör tvätta lite först.

lostmind:

Tror många tjejer är rädda för att det ska "synas något" när ni tar ut den och om det skulle göra det, hur skulle ni reagera då?

Ja, det tror jag. Jag skulle inte tycka att det var något konstigt. Men som sagt man får väl tvätta och skölja innan. det kan man för övrigt göra tillsammans.


   
SvaraCitera

Eh, jag har aldrig haft analsex, men jag är rätt neutralt inställd till det. Jag skulle kunna tänka mig att prova, men det är ingenting jag känner att jag måste prova på.

dBapelsin:

Dock är det bara gulligt om jag ser ett litet sesamfrö på snorren.

Haha, jag dör! x)


   
SvaraCitera

uppenbar:

Det här kan seriöst vara det underligaste jag läst på UM. Ever.

Eller hur! det ville jag bjuda er på 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha tack för alla intressanta svar 🙂
Personligen har jag provat en gång, trodde aldrig jag skulle testa men sen är jag en sån person som vill testa det mesta för att vara säker på att jag inte missar något.
Det var lite bökigt efetrsom det var nedrans svsårt att slappna av men när man väl gjorde det var det inte alls så hemskt som jag trodde.
Har försökt ytterligare en gång men då gick det inte alls, när man spänner sig kan det göra så in i helbvete ont!
Jag var mest nyfiken på hur ni killar upplever det 🙂


   
SvaraCitera

Nebiros:

Nää fan. Då tvingar man bara in den i tjejens mun så rengörs den och sen kan man gå och röka eller gå på krogen med killkompisarna efter...

... Jag tror samtliga tjejer har tänder att försvara sig med om, mot förmodan, killen skulle få för sig något sådant.

dBapelsin:

Så jag har erfarenheter av tjejer som får lite ont vissa gånger eller så ont att det inte är möjligt att att ens föra in ett finger i analen. Till er måste jag tipsa om att röra er själva 6 träna m fingrar utanpå anus i duschen eller vid onani för att lära er att slappna av.

Om man får så jävla ont i röven av analsex så ska man inte ha det över huvud taget?


   
SvaraCitera