Aviseringar
Rensa alla

Killar, vad gör er irriterade under sex?


tack bff, det har varit en lång resa och jag har fått gå till skolkurator och pratat om saker och så och sen fick jag lära mig att stå upp för mig själv när jag gick feministiskt jälvförsvar fast jag inte var tjej och nu så är jag en stark individ som tror på sig själv.


   
SvaraCitera

isola:

men sluta den sitter ju i bur :(((((((((((

men den kan väl va söt ändå?[sad] + bättre det än att den måsta vara hemlös, svälta ihjäl o bli våldtagen av ett lejon[n]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

men den kan väl va söt ändå?[sad] + bättre det än att den måsta vara hemlös, svälta ihjäl o bli våldtagen av ett lejon[n]

Den hittar ju mat själv. Tror att den skulle välja det livet framför buren[sad]


   
SvaraCitera

Birgrrr:

nu så är jag en stark individ som tror på sig själv.

kul att höra![y]

isola:

Den hittar ju mat själv. Tror att den skulle välja det livet framför buren

mh de är ju utrotningshotade i tillomed! det är ett hårt liv där ute i i det vilda[sad] sålänge de blir väl omhändertagna behöver de ju bara bry sig om att skutta runt o leka o kramas. ser inget fel med det :>


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mh de är ju utrotningshotade i tillomed! det är ett hårt liv där ute i i det vilda[sad]

jomen hellre det än att de sätts i bur 🙁 de borde ju få vara i en park med vakter istället :(((

kolla in denna jag hittat förresten. stackars tjej. eller så är hon nöjd med sitt liv. Dold text: hennes intima delar, som visas på en bild när man scrollar ned ser fejk ut...... för ljus liksom. mm vet att du kommer grina av denna blogg, men ändå. och nu får resten av um se den också men det är ditt fel för du var ej inne på msn


   
SvaraCitera

isola:

de borde ju få vara i en park med vakter istället :(((

äre inte typ det en djurpark är?[blush]

isola:

kolla in denna jag hittat förresten.

äre inte en transa?[crazy]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

äre inte typ det en djurpark är?[blush]

nä :(( ett RESERVAT

Nintendos BFF:

äre inte en transa?[crazy]

najnaj hon är tjej och har fött barn


   
SvaraCitera

isola:

najnaj hon är tjej och har fött barn

haha aha hon såg lite transig ut på nåt sätt :S men ah verkar lite udda, o vf följer du henne verkar ju va typ en porrblogg eller nåt[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

haha aha hon såg lite transig ut på nåt sätt :S men ah verkar lite udda, o vf följer du henne verkar ju va typ en porrblogg eller nåt[sad]

Hon vill vara glamourmodell men verkar handikappad och stackars. Hon prostituerar sig nu och har gett bort sin son för att han ger henne ångest då han påminner om sin pappa.
Det är en intressant blogg. Förfasas. Men kollar ändå.


   
SvaraCitera

isola:

Hon vill vara glamourmodell men verkar handikappad och stackars. Hon prostituerar sig nu och har gett bort sin son för att han ger henne ångest då han påminner om sin pappa.

jaha oj, va tragiskt[sad]


   
SvaraCitera

När den man har sex med vill byta pokémonkort och börjar förhandla om det.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

jaha oj, va tragiskt[sad]

ja 🙁 och så får hon en massa elaka kommentarer om sin klitoris nu. och sen en massa gubbar som tigger och ber i kommentarerna om att hon ska äta sina och sin pojkväns exkrementer osv.


   
SvaraCitera

"Haha jag har kommit på en as grym ide jag ska testa, troligen ihop med Sanna;).
Nämligen göra Sperma isglass=D

Det borde ju funka liksom och sperma är ju gott."

Hahahaha [sad]


   
SvaraCitera

Doubt:

"Haha jag har kommit på en as grym ide jag ska testa, troligen ihop med Sanna;).
Nämligen göra Sperma isglass=D

Det borde ju funka liksom och sperma är ju gott."

mm det är på den nivån. [sad]
undrar vad hennes son ska tycka när han blir gammal nog att läsa bloggen. han är sju år nu tror jag.


   
SvaraCitera

alles. Det är ångest med stort Å


   
SvaraCitera