Aviseringar
Rensa alla

Killar! Vad menar han?


Ämnesstartare

Punda:

Du gillar bara din idé av honom. Du kan trösta dig med att du inte gillar den han egentligen är.

Aa, grejen är att han är den första som har fått mig att känna mig vacker och fin och så


   
SvaraCitera
Cobrak

silver judas:
han vill doppa sitt bröd i din fondue.

och låta den gräddas rejält i ugnen


   
SvaraCitera
Cobrak

För övrigt, lyd dessa smartasses och försök släpp pojken.


   
SvaraCitera
Cobrak

För övrigt är han ingenting att ha. Han har valt sin väg, byggt ett hus och flyttat in där. Nu renoverar han om köket. Därför, låt dig släppa taget om honom och gå vidare.


   
SvaraCitera

Jung:

bra då är du gammal nog att veta att inte lyssna på mig

<3 underbar sak att säga


   
SvaraCitera

sessan707997:
Hej, kan någon kille vara snäll och hjälpa mig? 

Jag har snapat med en kille i några dagar nu och de första två dagarna skickade han snaps hela tiden. Men nu skickar han aldrig på snaps men svarar direkt jag skickar. Han har skrivit att jag är hur jävla söt, gullig och fin som helst och om han fortsätter ge mig komplimanger så slutar det i kärlek har han sagt. Men till andra har han skrivit att han inte gillar mig och sägs vara player. Vad ska jag tro?

Han kan vara player eller kan han vara en person som tycker att de e skämigt att säga att han gillar dig. För de hände mig en gång. Jag gillade en tjej o mina kompisar gjorde inte de o sen så fråga dom om jag gillade henne så sa jag nej för ville inte att dom skulle bli arga på mig osv. Sen efter ett tag så blev jag o tjejen på g o jag berättade för mina kompisar att jag var på g o jag sa att dom skulle respektera de o dom gjorde. Så han kan va typ som mig som inte vågar berätta att han gillar dig eller kan va en playar. Om jag var du borde du prata med han. 


   
SvaraCitera

ingen aning, han verkar tillhöra en helt annan art.


   
SvaraCitera