Aviseringar
Rensa alla

KILLAR! Varför?


Ämnesstartare

Det händer mig ofta att killar har jätte svårt med att berätta sina känslor så snabbt man kmr varandra för tätinpå i livet.Killarna jag mött lixom försöker dra sig undan så snabbt jag frågar vad de verkligen känner för mig.
Då är min följande fråga;
Killar, varför sätter ni lås för att visa era känslor då ni börjar gilla en tjej en hel del????[confused]

kan inte förstå det [shake]
(men har en aning, och det är att ni är rädda att bli sårade)


   
Citera

carolinesmile:

Killar, varför sätter ni lås för att visa era känslor då ni börjar gilla en tjej en hel del???

Det gör jag inte alls så sluta ljuga [no-no]


   
SvaraCitera
Paseo

carolinesmile:

Killar, varför sätter ni lås för att visa era känslor då ni börjar gilla en tjej en hel del????

Pojkar är korkade, min vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Pojkar är korkade, min vän.

snyft [cry]


   
SvaraCitera

beror väl på vad för slags känslor[shake]


   
SvaraCitera

carolinesmile:

lås

lås och lås. kan ju även vara att dom du träffat inte besvarat dina känslor, pga att dom inte har några.


   
SvaraCitera
Paseo

carolinesmile:

snyft

äh det löser sig lilla sockerärtan
pojkar har en förmåga att komma krypandes på knä - eller bete sig som hundar.


   
SvaraCitera

Om dem när de lärt känna di inte längre känner att du är förtroendeingivande nog att dela sånt med så är det klart att dem inte gör det.

MVH hatar människor som generaliserar andra


   
SvaraCitera
Paseo

"jag ska aldrig göra så igen förlåååååååååååååt" *hundögon*


   
SvaraCitera
Paseo

och sen gör de samma sak igen


   
SvaraCitera
Exner

carolinesmile:

Det händer mig ofta att killar har jätte svårt med att berätta sina känslor så snabbt man kmr varandra för tätinpå i livet.Killarna jag mött lixom försöker dra sig undan så snabbt jag frågar vad de verkligen känner för mig.

De vill inte såra dig.


   
SvaraCitera

idioter finns det många, det betyder inte att alla är det. Men det är ju förstås lättare att leva i tron att alla är lika.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

Killar, varför sätter ni lås för att visa era känslor då ni börjar gilla en tjej en hel del????

För att de/vi inte vill visa oss/sig svaga, hur löjligt och dummt det än låter så är det ofta så. Alla är inte likadana såklart men jag tror det kommer ifrån hela "sluta lipa" mentaliteten som många föräldrar har gentemot sina pojkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

lås och lås. kan ju även vara att dom du träffat inte besvarat dina känslor, pga att dom inte har några.

tror du verkligen det är så???? en sa till och med en gång att han gillade mig väldigt mkt, men sen vek han undan med att berätta mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

För att de/vi inte vill visa oss/sig svaga, hur löjligt och dummt det än låter så är det ofta så. Alla är inte likadana såklart men jag tror det kommer ifrån hela "sluta lipa" mentaliteten som många föräldrar har gentemot sina pojkar.

där har vi det! [bigsmile]


   
SvaraCitera