Aviseringar
Rensa alla

Kille efter mig, typ..


Ämnesstartare

Det finns en kille i 7an som alltid smsar mig. Eller när jag menar sms då menar jag kik och snapchat. Kik är en app som man kan skicka meddelanden och bilder på och snapchat är en app som man skickar direkt bilder. Men ja till saken nu, jag skrev på snapchat någon som vill gå ut? fast jag tog bort det sen efter ett par minuter. Jag skrev det på my story. Direkt så skrev han kan vi gå ut? Sen så skriver han varje dag på kik också: hej, hur mår du, vad gör du, när ska du sova, vill du gå ut? jag vågar liksom inte svara men ja. Ibland brukar jag ignorera honom men han skickar iallafall. Ska jag skriva till honom att sluta eller vadå? Tycker inte att det är kul att ha en person efter sig. plus så är han inte min typ. :/


   
Citera

Skriv att du inte vill och visa att du är ointresserad. Säg det rakt ut eller var dryg och jobbig.


   
SvaraCitera

Vi vet inte hur hans psyke är funtat, försök att inte vara för jobbig eller elak, då kanske han får för sig att hämnas, göra något riktigt dumt, och du blir i första hand drabbad. 🙁 

Var jävligt tydlig en sista gång bara, skriv att du verkligen inte vill träffa honom, aldrig. Fortsätter han så måste du ignorera! Du måste ignorera honom under alla omständigheter! 


   
SvaraCitera

det här fick mig att tänka på reign over me, men nu var inte detta om mig. Gör som du vill. 


   
SvaraCitera