Aviseringar
Rensa alla

Kille ! 175cm tjejer vs 160cm tjejer?


Spelar ingen roll 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag glömde att lägga"Spelar ingen roll


   
SvaraCitera
mens
 mens

miniminik: 160 cm tjejer

Röstade blankt men jag måste ju ändå reppa min längd lite grand


   
SvaraCitera

Längd är inget jag bryr mig det minsta om


   
SvaraCitera

gillar alla 150-185

e 193-194 nått sjlv

men måste ja välja så hade ja önskat mig en ~155 just nu
då hade vi kunna åka på barnbiljett o typ ja kan lyfta runt henne hur mkt ja vill


   
SvaraCitera

-1.75 är perfekt. 
Korta och lätt tjejer för The Win! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

up 😀


   
SvaraCitera
Lounge

Är 175. Känner mig smickrad.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Själv så är jag 182.. Känner mig inte så smickrad.


   
SvaraCitera
b1son

va fan är meningen med denna tråden orkar inte
varför vill man veta resultatet.. går ju inte att ändra sin jävla längd ändå


   
SvaraCitera

mens:

Röstade blankt men jag måste ju ändå reppa min längd lite grand

:3 är du 160?


   
SvaraCitera

b1son:
va fan är meningen med denna tråden orkar inte
varför vill man veta resultatet.. går ju inte att ändra sin jävla längd ändå

Varför vill man veta hur många som är homosexuella, man kan ju ändå inte ändra sitt kön?


   
SvaraCitera
b1son

Ruttenfisk: Varför vill man veta hur många som är homosexuella, man kan ju ändå inte ändra sitt kön?

är det på något sätt samma sak. där är ju faktiskt könet av verklig betydelse. längd borde ju bara vara typ en faktor som enbart modifierar attraktionskraften litegrann.. eller nåt.

sen så beror det på vem du frågar om man kan ändra sitt kön eller inte xD


   
SvaraCitera

b1son:

är det på något sätt samma sak. där är ju faktiskt könet av verklig betydelse. längd borde ju bara vara typ en faktor som enbart modifierar attraktionskraften litegrann.. eller nåt.

sen så beror det på vem du frågar om man kan ändra sitt kön eller inte xD

Det enda som skiljer är i vilken grad de påverkar attraktionen. Min poäng var i alla fall att det finns fler anledningar till att vilja veta svaret än att bara få reda på vad som verkar vara idealet och sedan anpassa sig till det.

Ens biologiska kön är lite väl problematiskt att byta, och jag antar att det är vad de flesta går efter när det gäller attraktion i alla fall.


   
SvaraCitera
b1son

Ruttenfisk:

Det enda som skiljer är i vilken grad de påverkar attraktionen. Min poäng var i alla fall att det finns fler anledningar till att vilja veta svaret än att bara få reda på vad som verkar vara idealet och sedan anpassa sig till det.

Ens biologiska kön är lite väl problematiskt att byta, och jag antar att det är vad de flesta går efter när det gäller attraktion i alla fall.

okej antar jag störde mig pga kan inte se vilken positiv effekt det har på individen att veta vad ett urval av killar på den här sidan tycker är ideallängden hos en brud.. tkr alla bara kan acceptera sig själva som dom e o inte försöka uppmuntra/dissa sig själva m h a någon konstig statistik. o d va min enda poäng


   
SvaraCitera