Forumet - kille i trosor går de ann ?

kille i trosor går de ann ?

3816 0 74

Spana också in:

Oväntad:

Undrar hur fan man tänkte när man flyttade den här till "sex, sexualitet och sexuella fantasier"?

Förmodligen för att:

1. Moderatorn som flyttade tråden gjorde det utan att egentligen tänka.

2. Trådskaparen signalerar en stark underliggande, till synes omedveten, sexualdrift i att använda trosor och moderatorn som flyttade tråden genomskådade det.

Hampie:

Nästa person som säger 'Gay' får en varning

Även om det är trådskaparen själv som gör det?
Svampuss:

Jo. Men jag tror att moderatorn hade lite tur då det förmodligen finns en gnutta underliggande sexualdrift hos trådskaparen att använda trosor.

Va?

Vem fan är moderatorn att bedöma varför personen i fråga bär trosor? Är du dum på riktigt?

Det står ju för fan i första inlägget varför han gör det, och det har inget med sex att göra:

"tycker bara det är skönare "

Om en tjej hade skapat en tråd om att hon tyckte om att ha boxershorts hade ingen flyttat den till sex sexualitet och sexuella fantasier, men har man trosor som kille då djävlar är man en pervers kåtbock?

GHaaa

Skitvärld.
Klorofyl:

Vem fan är moderatorn att bedöma varför personen i fråga bär trosor? Är du dum på riktigt?

Är frågorna ställda till moderatorn i fråga eller till mig?

Klorofyl:

Det står ju för fan i första inlägget varför han gör det, och det har inget med sex att göra:

"tycker bara det är skönare "

Förstår du vad "underliggande" och "omedveten" betyder?

Klorofyl:

Om en tjej hade skapat en tråd om att hon tyckte om att ha boxershorts hade ingen flyttat den till sex sexualitet och sexuella fantasier,

Förhoppningsvis hade den flyttats till Klotter.

Klorofyl:

men har man trosor som kille då djävlar är man en pervers kåtbock?

Är det Din association?

Oväntad:

Gillar dig [smile]

Det kan du skicka ett pm om istället för att ha sönder en tråd med privat gojja.
Svampuss:

Förstår du vad "underliggande" och "omedveten" betyder?

Vilka är vi att bedöma vad trådskaparen har för omedvetna och underliggande fantasier.

Jag tänker inte diskutera med dig, du är dum i huvudet, och jag skiter i att personangrepp är det sista man tar till i en diskussion för jag vet att jag har rätt och det leder ingenstans att diskutera med idioter.