Aviseringar
Rensa alla

kille i trosor ? går de ann?


Ämnesstartare

hejsan jag är en kille som har böjat använda trosor istället för kalsonger , tycker bara trosor är skönare , så tjockt tyg i kalsonger, är inte (gay) tycker det är bekvämare bara (obs) får ingen sexuell upphetsning av det!!!!. hur borde jag göra ?!

seriösa svar tack 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Tja, så länge du inte ska visa dem för någon spelar det väl ingen roll. Tror dock eventuella flickor kan bli lite förskräckta.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

sålänge du inte har mönstrade trosor med typ blommor eller något annat som uppfattas som tjejigt/gay gör det väl inget om någon skulle se heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom mest ''tjejiga trosorna hitils ja haft är väl typ , med ite spets i kanten bara.. , somsagt jag har rosa/lila randiga nu , vet inte hur de klassas ! vad tycker du enhimmelskdrog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sålänge du inte har mönstrade trosor

dom mest ''tjejiga trosorna hitils ja haft är väl typ , med ite spets i kanten bara.. , somsagt jag har rosa/lila randiga nu , vet inte hur de klassas ! vad tycker du enhimmelskdrog?


   
SvaraCitera

tycker trosor ser mycket skönare ut


   
SvaraCitera

Adaaam:

vad tycker du enhimmelskdrog?

mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom [crazy] eller enfärgade iaf


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom eller enfärgade iaf

snyggast också betyder det att jag e bög som gillar otjejigt !!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom

jo de har du rätt i , har dock inte så många sånna :S , för de mesta detaljerade och andra färger!


   
SvaraCitera

internet:

snyggast också betyder det att jag e bög som gillar otjejigt !!!!!!!!

nee!!


   
SvaraCitera

Ser inte skillnad mellan trosor och boxers... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste göra såhär innan:


   
SvaraCitera

hej danny[love]


   
SvaraCitera

Blir det inte lite dåligt med plats? [tard]


   
SvaraCitera