Aviseringar
Rensa alla

Kille intresserad av mer?


Ämnesstartare

Hej, hur vet man att en kille vill träffa en för att dom vill ha något seriösare med en eller om de bara vill ha sex med en och inte alls ser en som något mer än så?

Jag hade sex med en kille då som jag träffade på en klubb hemma hos honom och sen gick vi tillbax till mina vänner och han var fortfarande som förut typ höll om mig och vi kysstes lika mycket som innan osv.
Nu har han smsat och ringt han sa att han skulle ringa dagen efter och det gjorde han 🙂 och vi ska träffas på fredag, men kan kanske bara vill ha sex med mig? [shake]
Alltså hur vet man om man typ dejtar eller om killen bara ser en som en kk typ?

Pusss!!


   
Citera
Ämnesetiketter

man pratar med varandra


   
SvaraCitera

Fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men känns så dumt att fråga såhär tidigt.. men jag får väl göra det xd


   
SvaraCitera

Vill minnas att det finns en tråd som förklarar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Vill minnas att det finns en tråd som förklarar det.

länka;d


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Alltså hur vet man om man typ dejtar eller om killen bara ser en som en kk typ?

Man sätter sig ner och har ett seriöst samtal med killen. Man frågar "vad vill du med det här?" eller något i den stilen. Svårare än så är det inte. Och då slipper man all oro och alla funderingar kring det där.


   
SvaraCitera

Sa ra:

hur vet man att en kille vill träffa en för att dom vill ha något seriösare med en eller om de bara vill ha sex med en och inte alls ser en som något mer än så?

jag brukar fråga snubben


   
SvaraCitera

Antar att du var rätt bra i sängen, kan inte finnas annan förklaring[confused] gäller för dej att hålla samma standard hela tiden bara[wink]


   
SvaraCitera

Tycker att det borde märkas på stämning, hur han agerar osv. Men jag har ingen aning, aldrig varit i den situationen riktigt.
Annars är det väl bara att fråga rätt ut, "Vart vill du leda vår relation?".


   
SvaraCitera

skulle vilja påstå att ni

Sa ra:

dejtar


   
SvaraCitera

Sa ra:

Alltså hur vet man om man typ dejtar eller om killen bara ser en som en kk typ?

Säg: "Är vi bara kk eller vill du något mer?"

Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja,tack för det ni skrev 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla killar vill knulla. Ett lätt sätt att se om han bara vill knulla är att inte ha sex med honom de första X dejterna [y]


   
SvaraCitera