Aviseringar
Rensa alla

Kille med drömmar! I need you <-- for some advice!


[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt råd är att försöka "få slut" på det här så fort som möjligt..
att absolut inte gå omkring och förstora upp det till det växer till en omöjlig längtan som tar upp hela livet (been there, done that [blush])

bättre att försöka ta reda på om hon ens är intresserad, dvs fråga rakt ut om hon skulle vilja hitta på något! [y]

jag vet vad som kan hända om man låter det gå för lång tid och mesar runt.. det skadar bara en själv. Du kanske mest har inbillat dig att hon är mer intresserad än vad hon är (som jag gjorde) och då är det bättre att ta reda på sanningen.

självklart kan du ju få henne att bli mer intresserad, men då kräver det mer än ett hej var tredje månad [shake] du får jobba ganska hårt, och snabbt [crazy] SMIDA MEDAN JÄRNET FORTFARANDE ÄR VARMT, så att säga [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

(been there, done that

Vem har inte? [n]

Umpa Y:

men jag bedömer han som en förlorare

DUM tanke![mad] En förlorare är en person som ger upp, är han kvar i leken så är han fortfarande en konkurrent!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

Du kanske mest har inbillat dig att hon är mer intresserad än vad hon är (som jag gjorde) och då är det bättre att ta reda på sanningen.

Säger inte att hon e speciellt intresserad, mer än att hon har sneglat lite och de säger ju inte så mkt. Det gör de flesta tjejerna runt omkring mig. Känns inte som en så bra idé att försöka ta reda på sanningen, vi har ju knappt talats vid:).

Sen att det skadar mig osv.. Jo iofs om jag ska fortsätta som jag gör nu, men jag har ju inte haft fokus i ett år på en enda person. Har tänkt lite på det ibland kanske men bara sopat bort tanken lixom och sedan kan det vara släppt i flera månader:).

Starsky:

DUM tanke![mad] En förlorare är en person som ger upp, är han kvar i leken så är han fortfarande en konkurrent!

Jaja:P, fast de går faktiskt inget vidare. Rykten sprider sig snabbare än pesten. Och han borde ge upp snart, det har han iofs inte gjort så det är ju lite oroväckande.

I alla fall så hälsade jag på henne för första gången i torsdags, kände mig som ett missfoster haha.

Men idag så log hon först mot mig och sedan hälsade hon[bigcheers], de va seriöst störd ögonkontakt!:D


   
SvaraCitera

Brukar köra "the Naked Man". Ibland funkar det, ibland går det såhär:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umpa Y:

Men idag så log hon först mot mig och sedan hälsade hon, de va seriöst störd ögonkontakt!:D

det är bra tecken [bigcheers]
somsagt:::: SMID MEDAN JÄRNET ÄR VARMT för faeeeen!!![no-no][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Brukar köra "the Naked Man". Ibland funkar det, ibland går det såhär:

Hahaha klockren![bigsmile] Men tror inte att "the naked man" fungerar så här tidigt, eller i längden.
Men på ONS..[bigcheers]


   
SvaraCitera

Starsky:

Hahaha klockren![bigsmile] Men tror inte att "the naked man" fungerar så här tidigt, eller i längden.
Men på ONS..[bigcheers]

Alltid 66% chans oavsett omständigheterna! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och måste därför vara den bästa metoden NÅGONSIN![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starsky:

Och måste därför vara den bästa metoden NÅGONSIN![y]

Jag tvivlar;D

GUYS, hur e de me msn nu för tiden. Anses det efterblivet att adda ngn på msn nu för tiden?


   
SvaraCitera

Du har kommit till ett stadie där det blir mycket fulare om du inte gör nåt än om du går in med guns blazing osv, löp linan ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan:
1. Mixa ihop alla råd du fått till en taktik som du tycker passar bäst, och kör på den, bära eller brista.
2. Säg till henne,to tha face (a.k.a face 2 face), "Jag är kåt, det är naturligt,hos dig eller mig?"
Metod två ska du använda i nödfall, typ om någon annan är lång framför dig i "jakten" eller om du är grymt desperat (som jag [wink])
3. Naked Man..


   
SvaraCitera