Aviseringar
Rensa alla

Kille på g och oskuld..


Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är oskuld med så det lär väl va lika nervöst för honom med [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

azze:

Några tips på vad jag ska göra?

Jadå 🙂 Tala om för honom att du är rädd. Det kan vara pinsamt, men om det är en bra kille tycker han inte att det är konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

azze:

Och jag har läst på olika sidor och ingen har skrivit att det inte gör ont så nu är jag jättenervös och vet inte om jag vågar längre

Anledningen till att det gör ont är att man som oskuld inte lärt sig att slappna av på rätt sätt. Det krävs lite träning för att få kontroll över muskler man inte är van att använda helt enkelt.

Hemligheten är att ta det lugnt, och använd gärna glidmedel så går det lite lättare med.

Nu har jag mest erfarenhet med killar eftersom jag är bög, men gissar att grundproblemet är detsamma. Om jag skall ha sex med en kille som är ovan brukar jag mjuka upp med först ett, sen två och sist tre fingrar. Sen brukar jag köra med nått som kallas 15-sekunders regeln, dvs att man lägger lätt tryck mot hålet med kuken under 15-20 sekunder så att ens partner får chansen att slappna av. Ibland kan det ta längre tid med, det viktiga är att man inte trycker på för snabbt för då kan det göra ont, vilket gör att musklerna krampar så det gör ännu ondare.

Alltså säg till din kille att ta det lugnt, kuken skall glida in mjukt, inte pressas in. Sen när ni fått lite rutin på detta kan man köra på ganska hårt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

azze:

Några tips på vad jag ska göra? :O

En sak till, om din första gång är med en kille som också är oskuld kommer sexet vara dåligt. Är båda helt oerfarna blir det inte bra helt enkelt, det krävs träning. Tänk två nybörjare på skridskor 😉

Se första gången som ett träningstillfälle och bli inte generad eller ledsen om det inte blir superromantiskt eller perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta oskulder har ingen mödomshinna eller slidkrans eller vadfanmanvillkalladet att tala om, det innebär att de flesta som får ont första gången antagligen får det för att de inte är tillräckligt upphetsade, eller för att de spänner sig och förväntar sig smärta.

Tänk på att det tar mycket längre tid för en fitta än en kuk att göra sig redo för sex. Även om du vill i huvudet, tar det en stund innan fittan är färdig. Pussas länge innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

och använd gärna glidmedel så går det lite lättare med.

Nej, vänta på fittans glidmedel istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nej, vänta på fittans glidmedel istället.

Också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Också.

Det räcker. Annars är det inte tillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tillräckligt glad fitta alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

tillräckligt glad fitta alltså

Mm, men kan behövs lite hjälp med så man inte hamnar i en ond cirkel där det gör ont och man blir mer orolig osv. Bättre att fuska lite än att det blir obehagligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Mm, men kan behövs lite hjälp med så man inte hamnar i en ond cirkel där det gör ont och man blir mer orolig osv. Bättre att fuska lite än att det blir obehagligt 🙂

Grejen är att fittan även ändrar sig som i att slemhinnan gör sig redo, det är inte enbart lubrikationen som i glideffekt som man väntar på. Om inte lubrikationen är tillräcklig så är inte heller fittan i andra avseenden redo. Därför är det du föreslår ingen bra idé.

Jag har fitta och är fittproffs, så nu får du sluta argumentera emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag har fitta och är fittproffs, så nu får du sluta argumentera emot.

Ok, jag ger mig, jag har ingen egen fitta så du vet garanterat bättre [wink]


   
SvaraCitera

Jag har också fitta och jag håller med Pheadrus!

Vänta tills du är tillräckligt våt (plaskvåt [bigcheers]), sedan på med glidmedel på det. Det kan aldrig bli för mycket glid, speciellt inte första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

azze:

de sa att det gjorde jätteont och blödde

De får skylla sig själva.
Det gör ont om man spänner sig och/eller inte är tillräckligt kåt. Så var kåt. Och säg det till killen om du är nervös (ja, han förstår väl det redan innan, men det blir ännu klarare om han får höra det)... Jag spände mig ganska mycket själv, och först kände jag att "det här går aldrig" och var nära att gripas av panik, men när jag sen slappnade av så gick det.


   
SvaraCitera