Aviseringar
Rensa alla

*** KILLE SOM VILL KÖPA DILDO ***


Ämnesstartare

Hej allihopa!
Jag har nyss kommit ut och behöver lite hjälp.
Jag skäms ganska mycket när jag sticker ut ur "The Crowd" och jag vågar inte så mycket.
Fast, jag har bestämt mig för att köpa en liten vän (dildo ofc). [rolleyes]
Många TJEJER i min klass har det, men inga killar tror jag... [confused]
Jag vill gärna bara gå till teknikmagasinet eller clas ohlson och bara gå fram till kassan och peka ut en snygg från katalogen, men vad händer ifall dem skrattar åt mig? Vad händer ifall dem säger att den är slut och så blir det en sån där pinsam tystnad? Vad händer ifall alla börjar stirra? Vad händer ifall en jag känner kommer igenom dörren?
Sen har jag lite flera frågor.
Funkar Rabbit 'N Pearl bra analt också?
Sen undrar jag ifall ni skulle kunna tipsa lite om glidmedel och sånt! [rolleyes]
SNÄLLA HJÄLP!!! [cry]


   
Citera

Tror inte personalen i butiken kommer börja skratta åt dig, men är du rädd för det kan du alltid beställa via internet.


   
SvaraCitera

Beställ från internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Beställ från internet.

Skulle nog rekommendera det med 🙂

tips på bra sida: drlove.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så går du till en butik med professionell personal, en affär där dom säljer uteslutande sexleksaker och dylikt. [smile] Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Jag vill gärna bara gå till teknikmagasinet eller clas ohlson och bara gå fram till kassan och peka ut en snygg från katalogen, men vad händer ifall dem skrattar åt mig?

Isf är dom oprofessionella.

simommrt1:

Vad händer ifall dem säger att den är slut och så blir det en sån där pinsam tystnad?

Då säger du bara "okej, tack ändå" eller nåt sånt och går.

simommrt1:

Vad händer ifall alla börjar stirra?

Du har för stor fantasi.

simommrt1:

Vad händer ifall en jag känner kommer igenom dörren?

Det kan bli pinsamt, men världen går inte under. Keep that in mind.

eller så

Slumpartad:

Beställ från internet.


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att bero på dildo på teknikmagasinet.

Va på teknikmagasinet vid serglets torg och skulle kolla på en bärbar förstärkare. Fråga han i kassan och han säger "kolla på den här" och vänder datorskärmen mot mig. På skärmen var en stooor rosa dildo.

Jag kolla på han å såg frågande ut, då blev han röd i ansiktet och sa det blev fel sida och bytte till den rätta sidan [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beställ från internet så kommer det hem till dig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort det nu och den är på väg till Spånga Video [wink]
Sen, så ska jag gå och köpa lite glidmedel eller något och ha lite kul! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid göra en klassiker, säga att dildon är till en kompis och be personalen att slå den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Du kan ju alltid göra en klassiker, säga att dildon är till en kompis och be personalen att slå den.

Inte en dålig idé... [confused]
Jag skulle kunna gå in och bara peka ut något ur katalogen och senare ifall det blir tystnad eller något så beter jag mig som att inget dåligt händer eller har hänt och att jag inte skäms. [tired]
Då säger jag lugnt med en liten sömnig blick "Kan ni slå in den? Det är nämligen till en nära vän". [rolleyes] Och ifall dem säger att dem inte kan det, så frågar jag bara "Vet du någonstans där man kan slå in den? Du vet, med typ present papper och snören och sånt?" [bigsmile] - det kanske ökar oddsen att dem börjar tro att det är till en kompis. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

ch peka ut en snygg från katalogen, men vad händer ifall dem skrattar åt mig? Vad händer ifall dem säger att den är slut och så blir det en sån där pinsam tystnad?

titta ut en fin i katalogen.
säg om någon undrar att den är till din flickvän (jag tror att de flesta antar att det är till din flickvän när du köper den)

träffar du någon du känner i affären go "haters gonna hate"
de vet ju inte vem den är till och de har de inte med att göra. bara dra nytta av vårt ojämställda samhälle där exprimenterande inom mäns sexualitet är relativt tabubelagd. ingen skulle misstänka dig. annars finns nätet (speciellt om du har internetbank)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Beställ från internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that's what internet's for [wink]


   
SvaraCitera