Aviseringar
Rensa alla

Kille..träffas..va gjorde jag för fel?


Ämnesstartare

___Gumman__:

Du får mig att reagera starkt...på din åsikt...de är väl inte din egensak om hur ja skriver punkter..eller inte...de är en viktig del av mitt sätt att uttrycka mig..o jag tänker inte ändra mig..bara för att du avskyr det..de är du som ska ändra dig inte jag...svara nu på trådens syfte istället...:).

KOMMATECKEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Mitt sätt att skriva "jord"

Eller jag skrev fel. :C


   
SvaraCitera
Ofixad

___Gumman__:

när han kom offline..och troligtvis blockerad mig..på msn.

hha låter som om det var jag


   
SvaraCitera

___Gumman__:

Du får mig att reagera starkt...på din åsikt...de är väl inte din egensak om hur ja skriver punkter..eller inte...de är en viktig del av mitt sätt att uttrycka mig..o jag tänker inte ändra mig..bara för att du avskyr det..de är du som ska ändra dig inte jag...svara nu på trådens syfte istället...:).

Jag sa nu aldrig att du behövde ändra på dig, jag bara påpekade att det är fruktansvärt irriterade och att jag avskyr det. Och varför i hela fridens namn skulle jag ändra mig?

Dold text: Tror f.ö. att det var punkterna som skrämde honom.

mopsen:

Vår individualism är det som gör oss värda en plats på denna gjord. [cool]

mopsen:

Mitt sätt att skriva "jord" [cool]

Mycket individuellt och fint! [y]

Gentlernen:

Du bör även känna till att shift-tangenten sitter mellan control och caps lock; med den kan man se till att ens meningar börjar med stor bokstav. Extra användbart om man vill kommentera på någon annans språkbruk utan att göra bort sig.

Förlåt, ska bättra mig på den punkten. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han verkar vara en ytlig idiot tycker jag:)
Att dom flesta inte ser att det finns så mycket under skalet på vissa människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Mycket individuellt och fint!

That's what she said. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vissa gör abort när de ser att ens barn saknar en kromosom, arm eller ryggrad osv. Det är tydligen ett mänskligt beteende och man får försöka hitta en likasinnad som ser den man är.


   
SvaraCitera

Ofixad:

hha låter som om det var jag

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chockroosa:

han verkar vara en ytlig idiot tycker jag:)

Tillåt mig lee [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chockroosa:

Att dom flesta inte ser att det finns så mycket under skalet på vissa människor.

Ifall personen ifråga inte är den man är ute efter, vad är det då för mening med att ta reda på hurdan dennes insida är?;s


   
SvaraCitera

Harpya:

Ja, vissa gör abort när de ser att ens barn saknar en kromosom, arm eller ryggrad osv.

...och tack och lov för det! Det borde vara olagligt att inte göra abort under sådana omständigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

låter som en helt vanlig människa tycker jag

Människor är ytliga, människor skall vara ytliga. Live with it.


   
SvaraCitera

haha .......oj..... gumman är..... i farten....
igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Ifall personen ifråga inte är den man är ute efter, vad är det då för mening med att ta reda på hurdan dennes insida är?;s

Om man tänker på hur han nu betedde sig innan han såg bilden, flirtig och intresserad. Och bara hade pratat med henne och senare blocka när han sett hennes utseende Så var han ytlig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chockroosa:

Så var han ytlig:)

Ja, och vem är inte det? Varför skulle man bli tillsammans med någon som man inte attraheras utav?


   
SvaraCitera