Aviseringar
Rensa alla

Kille vill ha 4kant


Ämnesstartare

Tja
Min kille vill ha 4kant med två andra tjejer men eftersom jag känner mig väldigt osäker på min kropp vill jag bara ha EN tjej och inte två men min kille vägrar.
Så då hoppar jag över detta men då vill han fortfarande ha 3kant med dom andra tjejerna utan mig och han säger att jag får godta det.

Det jag känner är att jag inte är tillräcklig för honom och att han då måste ha sex med andra för att han behöver sina behov och jag gör tydligen inte bra ifrån mig. Sen att jag känner mig VÄLDIGT ledsen över detta över att jag måste ''godta''

Vad skulle ni ha gjort om detta var eran situation?


   
Citera
Paseo

vidrig jävla snubbe.
du får allt skaffa dig lite skinn på näsan o ge han fingret. eller tänker du låta en idiot behandlaa dig såhär?

den enklaste frågan jag fått på år o dagar tror jag.


   
SvaraCitera

Haha, vilken idiot.

Dumpa.


   
SvaraCitera

Han låter rätt hänsynslös, men i övrigt får ni ju helt enkelt diskutera hur ert eventuella förhållande ska se ut. Du kan inte kräva att han ska avstå och han kan inte kräva att du ska godta det.


   
SvaraCitera
Mandan

Du ska inte behöva godta det överhuvudtaget! Inte schysst av din kille att göra så. Fattar han inte att det inte är okej med dig tycker jag nog som de andra att du borde dumpa honom. Du är värd bättre än att bli behandlad så! För övrigt borde du ju få veta vad som gör att du inte räcker till för honom.


   
SvaraCitera

Att sätta en extra tjej och en annorlunda sexupplevelse framför dina känslor är förstås vidrigt rent personlighetsmässigt.


   
SvaraCitera

Dumpa honom. Han är en omogen skit som uppenbarligen inte bryr sig ett skvatt om dig och dina känslor.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Vad skulle ni ha gjort om detta var eran situation?

Gjort slut, han kan inte tvinga dig godta något.


   
SvaraCitera

Paseo:

ge han fingret.

passaro:

Dumpa.

Nachac:

avstå

Mandan:

du borde dumpa

isola:

Dumpa honom.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi gjorde slut med varandra men vi är fortfarande bästa vänner och kk's 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

[tard]


   
SvaraCitera

Uppenbarligen troll eller bortom all räddning, varför bemödar ni er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi gjorde slut för vi ansåg att vi bråkade för mycket och för att han ville ha sex med andra. Men vi båda har räddat varandra tidigare och kan inte släppa varandra d är vi fortfarande bästa vänner och kk's för vi vill knulla med varandra fortfarande.
Men vi är inte ihop längre. Så nej, jag är inget troll, ursäkta om du tror det men nej så är det inte!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Anonymia08:

Så då hoppar jag över detta men då vill han fortfarande ha 3kant med dom andra tjejerna utan mig och han säger att jag får godta det.

eh, öppna förhållanden i all ära, men då ska båda vara ok med det.

Anonymia08:

Vi gjorde slut med varandra men vi är fortfarande bästa vänner och kk's 🙂

Så va, så snart ni inte har titeln 'ihop' äru ok med att han ligger med andra även om du ej var det förut?


   
SvaraCitera

hur gammal är du?


   
SvaraCitera