Aviseringar
Rensa alla

Killen beter sig konstigt mot mig...


Ämnesstartare

Hej!
Jag är en tjej på snart 17 år som har en fråga.
En kille på min skola beter sig lite konstigt mot mig, men det jag inte vet är om han gillar mig eller vad han egentligen vill.
Här är de saker han gör mot mig:
- När vi sitter i matsalskön kollar han alltid på mig. Blicken är liksom intensiv och han ser mig rakt i ögonen. Då kan jag vända blicken lite, och sen när jag kollar tillbaka åt hans håll, tittar han fortfarande på mig.
- När vi går förbi varandra på skolgården är det som om tiden står stilla och som om allt går i slow motion (om ni fattar [crazy] )
- Den enda lektionen vi har tillsammans är gympa. Då går han fram till mig och säger oförståndiga saker för att få mig skratta. T.ex "du är galen [bigsmile]" , eller " ingen annan än du får gå igenom detta rummet [smile] )
- Ibland när vi pratar så gör han det konstiga att han går...
Vi är t.ex mitt inne i en livlig diskussion, och han bara går... utan att säga något...
- Det känns som om när han är med sina kompisar och går förbi mig, så finns inte jag. Han vågar aldrig snacka med mig då eller så.

Gillar han mig?
Eller vill han bara vara kompisar?
Eller vill han "playa" mig?
Eller...
Vad tror ni? [confused]
(Kan ju tillägga att jag tycker att han söt, hih [blush] )


   
Citera

:DDD hahaha vilken snubbe..
han gillar väl dig men vågar inte säga det, då beter han sig konstigt istället i hopp om att du ska förstå och .. göra något istället
eller så är han bara konstig :'D


   
SvaraCitera

Han gillar dig och är allmänt märklig. [confused]
Han är väl blyg egentligen och osäker på hur han ska bete sig.


   
SvaraCitera

ja han gillar dig men är nog bara blyg


   
SvaraCitera

han gilar dej men osäkert kasnke playar dej


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Vi är t.ex mitt inne i en livlig diskussion, och han bara går... utan att säga något...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja han gillar dig men är nog bara blyg

hm.. men det är ju alltid han som startar konversationerna, och i verkligheten är han inte alls blyg.
Kan det vara för att han gillar mig som han plötsligt blir blyg när han snackat med mig för länge då?[rolleyes]


   
SvaraCitera

spiskummin:

hahaha vilken snubbe..


   
SvaraCitera

skit i snubben.


   
SvaraCitera

Han är en mystisk snubbe kanske..Med ett mystiskt förflutet...Hah påminer mig om den första Twilight filmen då robert pattinson kollar 'mystiskt' på kristen stewart...Hahha..Lustigt nog...


   
SvaraCitera

Han är blyg


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

- När vi sitter i matsalskön kollar han alltid på mig. Blicken är liksom intensiv och han ser mig rakt i ögonen. Då kan jag vända blicken lite, och sen när jag kollar tillbaka åt hans håll, tittar han fortfarande på mig.

HAHA. händer mig ibland, det är så jävla läskigt. tror jag ska bli våldtagen mitt på matsalsgolvet.

skulle tro att han är blyg och osäker på hur han ska bete sig, men vill ha din uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

HAHA. händer mig ibland, det är så jävla läskigt. tror jag ska bli våldtagen mitt på matsalsgolvet.

Haha sant :O


   
SvaraCitera

nej han är inte blyg, han vågar ju fan stirra på dig. Blyga killar vågar inte det. Tror han är knepig men att han gillar dig.


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

nej han är inte blyg, han vågar ju fan stirra på dig. Blyga killar vågar inte det. Tror han är knepig men att han gillar dig.

Äsch, jag har alltid varit lite blyg men stirra vågar man alltid, tror det är mer att han inte kopplar att de får ögonkontakt eftersom han "dagdrömmer".

Om du tycker han verkar trevlig så kan väl du ta kontakt!


   
SvaraCitera