Aviseringar
Rensa alla

Killen får ont när han ska in?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har kört med kondomer i lite mer än 2 år, men nu har jag tröttnat på att ständigt hålla på och oroa mig för om kondomen är hel eller inte så jag började använda p-ring.

Min pojkvän har aldrig haft problem med smärta medan vi använde kondom, men nu säger han att det gör skitont i strängen, så ont så han knappt klarar att fullfölja ligget (vilket är jävligt synd, för det är fett najs för mig att ha sex utan kondom har jag märkt).

Så... Någon pojke där ute som kanske varit i samma sits och/eller vet vad vi ska göra åt problemet? Min pojkvän har för övrigt aldrig haft ex utan kondom innan han träffade mig heller.


   
Citera

Är du tight?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol undantaget som bekräftar regeln


   
SvaraCitera

har du pillat in den ordentligt..?


   
SvaraCitera

annars kan man väl ta ut p-ringen precis då och sen stoppa in den igen?

Dold text: har för mig jag läst detta, men LITA EJ på mig utan läs... bipacksedeln el vad fan d heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är du tight?

Jag har inte varit överdrivet tight under de två åren vi kört med kondom, så såvida han inte helt plötsligt har svällt typ 2 cm på bredden så är jag inte för tight för honom xD

Blivande_japan:

har du pillat in den ordentligt..?

En p-ring sitter ju allra längst uppe i slidan, det är ju inget som kan orsaka han smärta redan när han ska in 😛 Han får ont redan när han går in och sedan fortsätter det under hela sexet.


   
SvaraCitera

Obsessions:

En p-ring sitter ju allra längst uppe i slidan, det är ju inget som kan orsaka han smärta redan när han ska in 😛 Han får ont redan när han går in och sedan fortsätter det under hela sexet.

provat använda glidmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

provat använda glidmedel?

Jodå, sist hade vi riktigt rejält med glidmedel... Men likförbaskat pain in the penis för pojkvännen...


   
SvaraCitera

Plåstra om honom stackars liten


   
SvaraCitera

Om du är tillräckligt våt och avslappnad så kanske han bara är ovan? Gå till um om det fortsätter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ödets ironi:

Plåstra om honom stackars liten

Ingen fara på taket här, omplåstring får han gott om [wink]

isola:

Om du är tillräckligt våt och avslappnad så kanske han bara är ovan? Gå till um om det fortsätter.

Ja jag är ju rätt så säker på att det inte är glidet eller min avslappning som är problemet då jag var precis som jag brukar vara.
Vet bara inte hur normalt det är att strängen smärtar så på snubben. Jag vet inte om det kan vara så att det är hans förhud som åker för långt bak när han ska in så att det "drar", men vad gör man åt det i så fall? Ha sa själv att han var lite orolig att strängen skulle gå av 😛


   
SvaraCitera

Obsessions:

Vet bara inte hur normalt det är att strängen smärtar så på snubben. Jag vet inte om det kan vara så att det är hans förhud som åker för långt bak när han ska in så att det "drar", men vad gör man åt det i så fall? Ha sa själv att han var lite orolig att strängen skulle gå av 😛

Som sagt, gå till um om det fortsätter. Har ni tur så är han bara ovan vid att ha sex utan kondom.
Ha en massa glidmedel också.


   
SvaraCitera
zIGGE

Obsessions:

xD

lol xD


   
SvaraCitera

Obsessions:

Jag vet inte om det kan vara så att det är hans förhud som åker för långt bak när han ska in så att det "drar", men vad gör man åt det i så fall? Ha sa själv att han var lite orolig att strängen skulle gå av 😛

Min kille hade samma, den gick av när vi hade sex vilket var sjukt otrevlig, smärtsamt och blödde en del. Han fick även ett litet ärr efter.. Rekomenderar att gå till doktor snarast.

Problemet är att den lilla strängen som håller fast förhuden på undersidan av ollonet är for kort, och all belastning hamnar där när man knullar. Få honom att fixa detta innan den går av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valpen:

Rekomenderar att gå till doktor snarast

Av ren nyfikenhet... Exakt vad är det läkaren gör åt detta? [crazy]


   
SvaraCitera