Aviseringar
Rensa alla

Killen tycker inte om de..


Ämnesstartare

ja vet att detta kan låta lite konstigt men ja vill tatuera mig på handleden men min kille tycker inte om de..vill verkligen men han e helt emot de å ja e rädd för att han kommer att tycka mindre om mig om ja gör de..snälla kan ni hjälpa mig? hur ska ja göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tatuera dig inte, antagligen är han bara emot det för han vet hur idiotiskt det är.


   
SvaraCitera

Well, strunt i din kille och gör det du vill. Fast om du faktiskt bara är 16 bast kanske du ändå borde vänta med att tatuera dig åtminstone. Ville själv i ungefär den åldern både tatuera och pierca mig. Det vill jag inte idag. Man förändras väldigt mycket i den här åldern och tatueringar är permanenta. Kom ihåg det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har funderat på denna tatueringen sen ja var liten å den e inge stor...men vet inte fall om ja vågar ändå..vill inte förlora honom!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Han kanske inte tycker om det för att du är endast 16 år, och tycker att det är lite väl naivt.


   
SvaraCitera
Åtta

Latinsk mening runt handleden eller? [wink]


   
SvaraCitera

Ditt namn? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe nej mitt stjärntecken med mitt födelsedatum [smile] men ja vet inte...blir troligtvis inget eftersom min kille e fullt emot de[sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Latinsk mening runt handleden eller?

100 spänn på "Carpe diem"!


   
SvaraCitera

hondenlilla:

hehe nej mitt stjärntecken med mitt födelsedatum

Det tredje alternativet, glömde det. Damn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha synd att du förlora hundra spänn ^^ nej men ni tycker att jag inte ska göra de utan vänta?


   
SvaraCitera

Renesmee:

Han kanske inte tycker om det för att du är endast 16 år, och tycker att det är lite väl naivt.

Jag förstår honom.


   
SvaraCitera

hondenlilla:

nej men ni tycker att jag inte ska göra de utan vänta?

Det är skittöntigt med tatueringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tkr de kan va snyggt men man behöver inte överdriva..men från början tänkte ja tatuera in namnet på min storebror eftersom han alltid funnits för mig å betyder världen för mig som även killen min gör..


   
SvaraCitera