Aviseringar
Rensa alla

killen visar intresse för mig och sen inte??


Ämnesstartare

Hej, just nu förstår jag mig inte på en kille som går i min klass som jag gillar, vi har små flirtat lite lätt, och han har velat hjälpa mig på tex träslöjden han små retas med mig, vi har pratat om skrattat väldigt mycket, sen så helt plötsligt så visar han inte alls så mycket intresse som att jag inte finns, och sen en annan dag så pratar han hur mycket som helst med mig han försöker avbyta mitt samtal om jag snackar med den andra killen i klassen (det är 2 killar i klassen [wink])

och sen händer samma sak, ibland undrar jag om han gillar båda mig och min kompis men hon har en kille utanför skolan vilket han inte vet, hon är mer som en vän mot honom men det känns som att gillar henne, men ibland mig?? är det för att jag ofta snackar med den andra killen i klassen (vi är bra kompisar) som han typ försöker göra mig avundsjuk eller? [surprised]

ni killar som kanske vet hur är ni? brukar ni göra så eller att först visa intresse för en tjej sen ignorera sen visa intresse och sen inte?? och att försöka göra tjejen avundsjuk?

vill lägga till att jag inte vågar bjuda ut honom [shake]


   
Citera

Va inte så klängig, han kan ju inte vara med dig varje dag [no-no]


   
SvaraCitera

Kan vara att han bara jävlas med den andre killen också... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick lite saft och tänk över det så löser det sig nog!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är väl inte kanske head over heels, utan mer småintresserad så som man är i förhållande till allt dunkbart, är med dig då han känner för det typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fvworld:

vill lägga till att jag inte vågar bjuda ut honom

ta dig i kragen och bjud ut honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en vacker dag bjuder jag ut honom, men grejen e den att jag vet att killar inte gillar klängiga tejer så jag försöker inte att vara det, och det lyckas jag för mycket med eftersom då hamnar vi väldigt långt ifrån varann och då kommer min kompis som är omedvetande flirtig och råkar flirta.... great! -.-


   
SvaraCitera

Fvworld:

ni killar som kanske vet hur är ni? brukar ni göra så eller att först visa intresse för en tjej sen ignorera sen visa intresse och sen inte?? och att försöka göra tjejen avundsjuk?

tror det är så att hn är intresserad av din kompis men hänger med dig för att göra henne avundsjuk


   
SvaraCitera

Fvworld:

brukar ni göra så eller att först visa intresse för en tjej sen ignorera sen visa intresse och sen inte?? och att försöka göra tjejen avundsjuk?

Men vadå du gör ju uppenbarligen samma sak om du "[wink][wink][wink] pratar med den andra killen [wink][wink]". Han vill väl inte riskera något om han är osäker på dig osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha med gud det har inte jag tänkt på det kanske är därför han gärna pratar med min kompis när jag är i närheten och när varken nån av dom är i närheten så är han hur fantastisk som helst mot mig[crazy]
(ska nog sluta prata så mycket med den andra killen ett tag då)


   
SvaraCitera