Aviseringar
Rensa alla

Killens uppgift i ridställningen?


Dan_the_ironman:

nu skrev du ju!

skulle ju ba va ont


   
SvaraCitera

sverigedanmark:

När en tjej rider killen, va ska killen tänka på? ska han typ "jucka med" eller bara ligga o låta tjejen do the job?

Vet bara en man som vet det rätta svaret:

Image


   
SvaraCitera

sverigedanmark:

När en tjej rider killen, va ska killen tänka på? ska han typ "jucka med" eller bara ligga o låta tjejen do the job?

Är själv tjej.
Gillar när jag får styra, min kille brukar smeka mig hårt på ryggen, eller ta på min rumpa, mina bröst eller stimulera min klitta med fingrar eller dildo/ägg.
Ibland så gör han ett par snabba, sätter ner fötterna i sängen och lyfter rumpan så att det blir ett par snabba insentiva rörelser.
Men det är lättast att bara komma fram till detta allt eftersom tiden går. För din tjej kanske inte är som jag!


   
SvaraCitera

Tycker bäst om man får ta kommandot lite och själv styra så jag tycker nog att killen mest ska "ligga där", men självklart måste han ju vara lite aktiv också med typ händer å så.

Annars är det mest killen som får röra sig, ta kommandot, så rida är skönt för att det är annorlunda


   
SvaraCitera

Bli knullad.


   
SvaraCitera

sverigedanmark:

förstod bara inte de med en hjälpande hand?

ajdå


   
SvaraCitera

isola:

ajdå

[smile][rolleyes]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

[smile][rolleyes]

Ja sådär ser nog hans tjej ut då kanske.


   
SvaraCitera

trodde man snackade med sin sexpartner istället för att fråga på forum


   
SvaraCitera

håller med malber


   
SvaraCitera

jag tycker man kan variera ibland kan den som rider vara mer still och den som ligger ner jucka och ibland kan man köra regelrätt ritt. ombyte förnöjer 😛


   
SvaraCitera

att vara sadel och känna sig fånig?


   
SvaraCitera

Melker C00l:

Det här:

fast han gör ju ingenting så det var inte relevant för tråden


   
SvaraCitera

isola:

fast han gör ju ingenting så det var inte relevant för tråden

Det ere ju!! Jag tycker att det är högst informativt (hehe) [wink]


   
SvaraCitera

Melker C00l:

Det ere ju!! Jag tycker att det är högst informativt (hehe) [wink]

i din ålder och när man har porr som enda informationskälla tycker man nog det ah


   
SvaraCitera