Aviseringar
Rensa alla

Killkompis i klassen som vill vara mer än vänner, men jag är osäker..


Ämnesstartare

Jag har märkt tydligt att en kille som jag är rätt bra vän i min klass är intresserad av mig/gillar mig,
& han har frågat om jag är intresserad av honom men jag gav aldrig honom något svar men grejen är det att jag vill bara vill vara kompis med honom
-inget mer...
Vad ska jag säga till honom utan att jag sårar honom/skapar konstig stämning i fortsättningen?

Detta känns sjukt skumt.... [confused][tard]


   
Citera

Det kommer bli konstig stämning. Var bara ärlig. [smile]


   
SvaraCitera

åh, detta scenariot suger hårdast av allt.

det finns ingen enkel lösning, men försök få honom ointresserad genom att bete dig vidrigt? [blush] (ej elakt: men äckligt)
hehehehe

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhm jo jag vet, '
men vill inte att vänskapen ska bli förstörd,
så har värsta ångesten över det...'
[confused]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

lliinneah:

Vad ska jag säga till honom utan att jag sårar honom/skapar konstig stämning i fortsättningen?

Dela bästishalsband så blir han nog glad.


   
SvaraCitera

men du är ej i stånd att kunna bevara vänskapen om han lider av hjärteasorg pga dig.
om han anser det vara svårt att vara runt dig är vänskapen redan utgången.
DU har EJ RÄTT att bevara honom som en kompis om DU har slagit hans hjärta.

Image


   
SvaraCitera

min bästa vän i skolan är eller har varit lite kär i mig. Han vet att jag inte är intresserad. Tror han fattat efter 5 år. Testa det. Håll honom på avstånd lite, var snäll men gör klart för honom att det ej blir mer än så.


   
SvaraCitera

k-n-u-l-l-a. . ..


   
SvaraCitera

förklara det för honom snarast. Har varit han och hon försökte typ ignorera det..slutatde inte bra. Blev rätt knäckt..[sad]


   
SvaraCitera

Säg som det är. Som du känner. Men låt inte hans känslor förstöra er relation. Och glöm inte bort att ni båda har rätt till era känslor.


   
SvaraCitera

Shit. Jag är så jävla medelålders ibland.


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag är så jävla medelålders ibland.

Fast i positiv bemärkelse! [y]


   
SvaraCitera

lliinneah:

Vad ska jag säga till honom utan att jag sårar honom/skapar konstig stämning i fortsättningen?

Det är bara säga som det är. Han blir nog ledsen men det är sånt som händer.


   
SvaraCitera

aksustik:

Fast i positiv bemärkelse! [y]

Ja, kanske det. Känner i alla fall inte något sug efter melodifestvalen eller buggkurs [y]


   
SvaraCitera