Aviseringar
Rensa alla

Killkompis som behöver förändra sig? Tips snälla!


Ämnesstartare

hej! Har varit inne lite på Sweseduction och letat efter trådar hur man kan hjälpa min vän att förändra sig.

Han är en av mina bästa killkompisar och är hur skön som helst, men jag vet inte. Han försöker men tjejerna blir bara vän med honom.

Någon här som har några bra tips hur jag kan guida honom rätt väg? och vad man ska säga, vad han ska göra?


   
Citera

lisamalmqvist:

bästa killkompisar

Fråga dig själv, varför är du bara vän med honom? Sen kan ni ju gå vidare från det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag redan har pojkvän samt att vi hängt i hundra år 🙂


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Han är antagligen för mesig. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Han är förmodligen inte tillräckligt charmig. Sådant är svårt att ändra på.. Man skall vara sig själv, remember!?


   
SvaraCitera

tror han e för ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ser bra ut är rätt charmig faktiskt.
Att vara sig själv? Bästa tipset någonsin. Retard.


   
SvaraCitera

Hur ska vi kunna veta vad han ska göra när du inte säger vad han gör utan bara "ser bra ut och är charmig"? Retard


   
SvaraCitera

Flamebait is on


   
SvaraCitera

sweseduction.... vare inte en massa retards därifrån som gjorde reklam här för ett tag sen.....


   
SvaraCitera

tkr du ska säga t han att han mste k-nulla alla b-rudar nt bli kompis

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, han har bara en taskig inställning till saker, lite inaktiv och gör ingenting aktivt. Svårt att motivera honom. Tänkte om ni ungdomar hade några tips 🙂


   
SvaraCitera

lisamalmqvist:

, lite inaktiv

Vad menas?


   
SvaraCitera

han är för snäll


   
SvaraCitera

Han får väl ta sig i kragen, ragga och ta initiativ. Visa engagemang. Skaffa sig något (/några?) ons och gå vidare därifrån.


   
SvaraCitera