Aviseringar
Rensa alla

Killproblem


Ämnesstartare

Hej. Jag har träffat en kille som jag tycker jättemycket om. Vi snackar och skrattar och så där.. Men jag vet inte vad han tycker om mig. Hur ska jag ta reda på detta?

Jag funderar på att fråga om han vill följa med och käka glass eller någonting. Eller kan ni föreslå någonting annat? Vill inte vara för på. Men måste verkligen ta reda på vad han tycker om mig. Han får mig att må bra. Hans leenden får min värld att stanna och mig att le.

Skulle det vara konstigt att en tjej bjuder ut killar eller spelar det ingen roll? Kan ni ge något förstag på vad vi kan göra, om han nu vill...


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga honom?


   
SvaraCitera

Beccaaa:

eller spelar det ingen roll?

Nej det spelar ingen roll. Fråga honom vad han känner för dig när ni äter glass och han är avslappnad?


   
SvaraCitera

Nä, fråga inte, vore ju helt cp.


   
SvaraCitera
Åtta

Beccaaa:

Hur ska jag ta reda på detta?

Är du stum eller döv?

Beccaaa:

Skulle det vara konstigt att en tjej bjuder ut killar eller spelar det ingen roll?

Nej. Det vore skitbra. Då slipper man ju själv ta initiativ. Latheten övervinner allt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge har ni setts? Om det bara är en vecka eller så, isf ge grabben mer tid! annars är det väl bara att du säger att du tycker om honom jättemycket och frågar honom lite lätt om han känner likadant som du?(:


   
SvaraCitera

Beccaaa:

Han får mig att må bra. Hans leenden får min värld att stanna och mig att le.

Omg vad fiiint. De fanns en sån person i mitt liv förut, vi tappade kontakten [cry]

Han va bäst.

.. Fråga om man vill komma ut och sedan hittar ni på något, det tycker jag är iaf att du borde göra. [smile]


   
SvaraCitera

Beccaaa:

måste verkligen ta reda på vad han tycker om mig.

fråga honom bara, det blir så jobbigt för dig annars


   
SvaraCitera

Beccaaa:

Skulle det vara konstigt att en tjej bjuder ut killar eller spelar det ingen roll?

Spelar absolut ingen roll! Ta initiativet! [bigsmile] Våga! Tror han kommer tycka det är jättebra!


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Spelar absolut ingen roll! Ta initiativet! Våga! Tror han kommer tycka det är jättebra

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga erfarenheter om förhållanden men kan ändå dela med mig av vad jag tycker

Beccaaa:

Hej. Jag har träffat en kille som jag tycker jättemycket om. Vi snackar och skrattar och så där.. Men jag vet inte vad han tycker om mig. Hur ska jag ta reda på detta?

Om du inte vill fråga han själv direkt så kan du ju alltid försöka få ur det genom kontakter, till exempel om ni har några gemensamma vänner eller helt enkelt snacka med hans kompisar.

Beccaaa:

Jag funderar på att fråga om han vill följa med och käka glass eller någonting. Eller kan ni föreslå någonting annat? Vill inte vara för på. Men måste verkligen ta reda på vad han tycker om mig. Han får mig att må bra. Hans leenden får min värld att stanna och mig att le.

En sån sak låter ju skitbra [smile] lite lagom flörtigt utan att vara för på.

Beccaaa:

Skulle det vara konstigt att en tjej bjuder ut killar eller spelar det ingen roll? Kan ni ge något förstag på vad vi kan göra, om han nu vill...

En tjej som tar initiativet är väl aldrig fel? [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera