Aviseringar
Rensa alla

Killproblem. Gick vi för långt första gången?


Ämnesstartare

Jag umgicks med en kille igår som jag skrivit med i ca. tre veckor. Jag kom hem till honom.

 Jag kom hem till honom. Vi började att kolla på en film och pratade, vi lärde känna varandra lite helt enkelt. Sen låg vi bredvid varandra och pratade osv. Efter ett tag så pussade han mig och så efter ännu ett tag så låg vi och kysstes. Vi tog oss aldrig så långt att vi tog på varandra innanför kläderna eftersom att det var första gången vi träffades. Vi myste helt enkelt lite bara. Han verkade tycka om det, det gjorde jag iallafall. 

När jag kom hem skrev jag till honom, och han svarade. Efter ett tag slutade han svara. Han är inte en sån som låter bli att svara. Utan han brukar ALLTID svara. Han har inte skrivit något idag heller, jag väntar helt enkelt på honom. 

Och så här lyder min fråga: Varför gjorde han så? Är det vanligt? Skriv gärna vad ni tror, och om något liknade har hänt er.


   
Citera

Det är så himla svårt att veta... Skulle vara lättare om jag kände honom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
Det är så himla svårt att veta... Skulle vara lättare om jag kände honom. 

Ja, ioförsig. Han har lixom varit den som pushat på att vi ska träffas


   
SvaraCitera

confused97:

Ja, ioförsig. Han har lixom varit den som pushat på att vi ska träffas

Dessutom var det han som pussa på dig först. Du behöver nog inte oroa dig 🙂 han är väl upptagen eller nåt och svarar snart. 


   
SvaraCitera

skit i han 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

Dessutom var det han som pussa på dig först. Du behöver nog inte oroa dig 🙂 han är väl upptagen eller nåt och svarar snart. 

Och vad glad jag blir, hoppas det. Tror att jag börjar gilla honom ju 🙂


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
skit i han 

honom 
Kära R det är bestämd form Hjärta


   
SvaraCitera

gu vilken player

hit n run pussare


   
SvaraCitera

gu vilken player

hit n run pussare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
gu vilken player

hit n run puss are

Fast, han är inte en sån. Det vet jag. Han är oskuld och har inte haft någon tjej. Det kan vara jag som gjort något fel, men när jag tänker efter så kommer jag inte på vad jag kan ha gjort


   
SvaraCitera
mynona

Nej men slappna av. Vänta en lång tidsperiod. Har han inte tagit kontakt så ta kontakt på en inte-stor-grej-sätt. Vänta ytterligare en lång tidsperiod. Försök att inte spekulera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Nej men slappna av. Vänta en lång tidsperiod. Har han inte tagit kontakt så ta kontakt på en inte-stor-grej-sätt. Vänta ytterligare en lång tidsperiod. Försök att inte spekulera

Bra tips, ska försöka hålla mig tillbaka lite då. 


   
SvaraCitera

Om han skulle vara en sådan som nte vill umgås med dig för att du var fysisk så pass fort är han ju inget att ha ändå


   
SvaraCitera

Han kanske tror att du är arg skriv till honom "hej"


   
SvaraCitera

Jag ska ge dig ett tips.

Killar är komplicerade men allt handlar om att ge killen rum.

Jag vet att det är svårt men skriv inte till killen utan låt han skriva till dig. Om du skriver mycket till honom kommer han tycka att du är jobbig och de gör honom att sluta skriva.

Gör så spela svår fångad vissa honom att du klarar av att vara utan honom. 

Desto mer du visar honom att du inte är besatt av honom hunger intresserad kommer han att vara i dig.

För om han kanske skriver med en annan då kommer förmodligen denna tjej inte göra detta utan skriva till han väldigt ofta och då kommer han tycka trodde lite jobbigt då kommer han skriva till dig för dom mesta killarna tycker det är sexigt med en självsäker kvinna som vet vad hon vill och behöver inte hänga efter en kille.

Jag kan inte säga att detta är din lösning men läs och tänk på det. Detta har funkat för mig och funkar för mig. 

Kram 


   
SvaraCitera