Aviseringar
Rensa alla

Killproblem. Gick vi för långt första gången?


Kudhos

tildalmen:
Jag ska ge dig ett tips.

Killar är komplicerade men allt handlar om att ge killen rum.

Gör så spela svår fångad vissa honom att du klarar av att vara utan honom. 

Desto mer du visar honom att du inte är besatt av honom hunger intresserad kommer han att vara i dig.

Det kan gå två vägar detta. Samtidigt somJag förstår resonemanget så  måste man ta detta med en nypa salt och vett. Killar är komplicerade, men att spela svårfångad gör dig inte mer eftertraktad eller attraktiv. Ofta kan det leda till en motsatt effekt. Jag tycker det är oattraktivt med någon som alltid är "upptagen på låtsas". Om personen är legitimt upptagen pga. Mycket att göra så är det en sak. Men att ignorera en för att bevisa en poäng är passive aggressive och en dålig egenskap. Jag håller med om att hon borde vänta och se om killen hör av sig och söker kontakt, men om hon är intresserad så borde hon vara äkta. 


   
SvaraCitera

Ja jag håller med om det du säger. Men det jag förklarade ska man inte göra till en överdrift utan man ska bara göra det lite smått smyg kan man säga. Svårfångad ska man inte vara men man ska inte skriva konstant till killen för det blir jobbigt efter ett tag. Utan då ska man ligga lågt med skrivandet om killen visar att han vill ha lite rum. Sen om han visar intresse igen är det bara att köra. Jag hoppas du förstår vad jag menar 


   
SvaraCitera

shatter:

honom 
Kära R det är bestämd form Hjärta

har inget med bestämd/obestämd form att göra, har med subjekt/objekt att göra Party


   
SvaraCitera
Kudhos

tildalmen:
Ja jag håller med om det du säger. Men det jag förklarade ska man inte göra till en överdrift utan man ska bara göra det lite smått smyg kan man säga. Svårfångad ska man inte vara men man ska inte skriva konstant till killen för det blir jobbigt efter ett tag. Utan då ska man ligga lågt med skrivandet om killen visar att han vill ha lite rum. Sen om han visar intresse igen är det bara att köra. Jag hoppas du förstår vad jag menar 

Ja. Och jag håller med dig där more or less. Allt förutom "bara göra det lite smått i smyg". Tror att man ska bete sig ärligt och äkta mot personer du vill ha en romantisk relation med. 
Men annars, ja. 


   
SvaraCitera