Forumet - Killproblem...

Killproblem...

1868 0 18
Hej. Jag skriver med en kille och vi ska träffas på påsk. han verkar underbar osv osv. problemet är att han bor 10 mil här ifrån, så om det skulle bli något så blir det gansa svårt att kunna träffas så ofta som skulle behövas. Sen är han kanske ingen bra kille. festar, snusar, skiter i skolan osv. Om min mamma får reda på det kommer jag alrig få ha kontakt med honom.. Vad ska jag göra? Mamma vill träffa honom så hon vet vad det är för kille liksom. Ska jag liksom be honom uppföra sig, inte snusa när han kommer osv ovh förklara situationen eller bara hoppas på det bästa? Asså.. Vill inte att han ska ta ila upp osv. snälla hjälp mig, ganska kris då jag måste bestämma mig imon några dagar! Dessutom ska mina föräldrar t min stuga på påsk och då tänkte han komma o sova över men sen sa mamma att om jag gör något bakom hennes rygg så kommer hon låsa in mig... Panik snälla snälla hjälp mig! Vi är båda 15 år. (Förlåt om ni är trötta på mina trådar)

Spana också in:

rogernw:
Nej, det måste du egentligen inte. 
Men vill du ta risken så gör det. Dock så avråder jag dig. 
Men.. asså mamma kommer träffa honom senare på lovet men blir ju lite weird att hon träffar honom för första gången samtidigt som jag gör det. fattar du? Nu har jag bestämt att han ska komma vet dock inte ifall jag kanske ska åka till honom istället....

zxcvbnm:
Men.. asså mamma kommer träffa honom senare på lovet men blir ju lite weird att hon träffar honom för första gången samtidigt som jag gör det. fattar du? Nu har jag bestämt att han ska komma vet dock inte ifall jag kanske ska åka till honom istället....
Du skulle väl kanske kunna be han att sluta snusa/sluta med de sakerna som är problemet annars Glad