Aviseringar
Rensa alla

Killproblem... Vill han??


gulbil
Ämnesstartare

Hejsan! 🙂 

Jag har ett litet problem ( som jag tycker är jättestort ;))

Efter sommarlovet när jag började sjuan började en kille ( Vi kallar han A)i sexan, jag tyckte redan från första gången jag såg han att han var hur gullig och söt som helst. 

Men jag ville inte bli kär i honom för att han var ett år yngre, så jag gick och tänkte att han var ful och dum, men innerst inne tyckte jag att han var söt och snäll. Han åkte till Turkiet på semester i två veckor.vilket jag tyckte va bra för jag ville glömma bort han. När han kom tillbaka låtsades jag som att han inte fanns, det har gått bra ända fram tills förra veckan....

Jag blev i samma grupp som han på en elevensval grej, man va två i varje grupp. Så det blev en del prat där 8 om skolan)

Nu är jag kär igen och bryr mig inte om att han är ett år yngre 🙂

Nu har jag märkt att han:

*När vi möts i korridoren blir generad och tittar på mig när jag gått förbi (jag kollar bakåt och se att han då vänder bort huvudet snabbt).

* I matsalen sätter han sig när mig( inte samma bord men oftast det som är bredvid)

* När jag sitter i korridoren på rasterna sätter han sig så nära att han kan se mig.

*När jag går förbi han drar han sig i luggen.

*Han kollar in i klassrummet när jag har lektion.

Jag brukar kolla in i hans klassrum när han har lektion och då brukar han se mig, jag brukar möta hans blick ofta...

Han ser intresserad ut, men jag vet ändå inte om han vill?.

Tror ni A vill?

Hur ska jag ta kontakt? A har ej facebook, instagram, twitter han har inte accepterat min skype och kik det vet jag inte om han har... :/

Hur ska jag fortsätta? Jag vill verkligen!

Vad ska jag skriva i början när vi chattar?

Hur ska jag ta reda på om han  vill?

Tack på förhand! <3

Ps.Killar berätta vad ni gör när ni är intresserade av en tjej! 

Tjejer berätta vad ni skulle gjort!


   
Citera
PMR
 PMR

Skriv en lapp Rodnar som du har i fickan och så ger du honom den nästa gång han går förbi! Kanske är jättebarnsligt, men ack så charmigt enligt mig Rodnar


   
SvaraCitera
gulbil
Ämnesstartare

PMR:
Skriv en lapp Rodnar som du har i fickan och så ger du honom den nästa gång han går förbi! Kanske är jättebarnsligt, men ack så charmigt enligt mig Rodnar

Som du säger känns lite barnsligt 😉 

gulbil:
Hejsan! 🙂 

Jag har ett litet problem ( som jag tycker är jättestort ;))

Efter sommarlovet när jag började sjuan började en kille ( Vi kallar han A)i sexan, jag tyckte redan från första gången jag såg han att han var hur gullig och söt som helst. 

Men jag ville inte bli kär i honom för att han var ett år yngre, så jag gick och tänkte att han var ful och dum, men innerst inne tyckte jag att han var söt och snäll. Han åkte till Turkiet på semester i två veckor.vilket jag tyckte va bra för jag ville glömma bort han. När han kom tillbaka låtsades jag som att han inte fanns, det har gått bra ända fram tills förra veckan....

Jag blev i samma grupp som han på en elevensval grej, man va två i varje grupp. Så det blev en del prat där 8 om skolan)

Nu är jag kär igen och bryr mig inte om att han är ett år yngre 🙂

Nu har jag märkt att han:

*När vi möts i korridoren blir generad och tittar på mig när jag gått förbi (jag kollar bakåt och se att han då vänder bort huvudet snabbt).

* I matsalen sätter han sig när mig( inte samma bord men oftast det som är bredvid)

* När jag sitter i korridoren på rasterna sätter han sig så nära att han kan se mig.

*När jag går förbi han drar han sig i luggen.

*Han kollar in i klassrummet när jag har lektion.

Jag brukar kolla in i hans klassrum när han har lektion och då brukar han se mig, jag brukar möta hans blick ofta...

Han ser intresserad ut, men jag vet ändå inte om han vill?.

Tror ni A vill?

Hur ska jag ta kontakt? A har ej facebook, instagram, twitter han har inte accepterat min skype och kik det vet jag inte om han har... :/

Hur ska jag fortsätta? Jag vill verkligen!

Vad ska jag skriva i början när vi chattar?

Hur ska jag ta reda på om han  vill?

Tack på förhand! <3

Ps.Killar berätta vad ni gör när ni är intresserade av en tjej! 

Tjejer berätta vad ni skulle gjort!

Kan tillägga att jag inte visste att han existerade fören jag såg honom efter sommarlovet


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sätt dig bredvid honom i matsalen kanske?


   
SvaraCitera
Duckie

gulbil:
Hejsan! 🙂 

Jag har ett litet problem ( som jag tycker är jättestort ;))

Efter sommarlovet när jag började sjuan började en kille ( Vi kallar han A)i sexan, jag tyckte redan från första gången jag såg han att han var hur gullig och söt som helst. 

Men jag ville inte bli kär i honom för att han var ett år yngre, så jag gick och tänkte att han var ful och dum, men innerst inne tyckte jag att han var söt och snäll. Han åkte till Turkiet på semester i två veckor.vilket jag tyckte va bra för jag ville glömma bort han. När han kom tillbaka låtsades jag som att han inte fanns, det har gått bra ända fram tills förra veckan....

Jag blev i samma grupp som han på en elevensval grej, man va två i varje grupp. Så det blev en del prat där 8 om skolan)

Nu är jag kär igen och bryr mig inte om att han är ett år yngre 🙂

Nu har jag märkt att han:

*När vi möts i korridoren blir generad och tittar på mig när jag gått förbi (jag kollar bakåt och se att han då vänder bort huvudet snabbt).

* I matsalen sätter han sig när mig( inte samma bord men oftast det som är bredvid)

* När jag sitter i korridoren på rasterna sätter han sig så nära att han kan se mig.

*När jag går förbi han drar han sig i luggen.

*Han kollar in i klassrummet när jag har lektion.

Jag brukar kolla in i hans klassrum när han har lektion och då brukar han se mig, jag brukar möta hans blick ofta...

Han ser intresserad ut, men jag vet ändå inte om han vill?.

Tror ni A vill?

Hur ska jag ta kontakt? A har ej facebook, instagram, twitter han har inte accepterat min skype och kik det vet jag inte om han har... :/

Hur ska jag fortsätta? Jag vill verkligen!

Vad ska jag skriva i början när vi chattar?

Hur ska jag ta reda på om han  vill?

Tack på förhand! <3

Ps.Killar berätta vad ni gör när ni är intresserade av en tjej! 

Tjejer berätta vad ni skulle gjort!

asså. för att vara ärlig så e NI för unga att tänka på kärlek. jag förmodar att din defination av kärlek e fel. men iaf. det bästa sättet att fixa honom är att du pratar med honom. nånstans måste du ju börja men nt genom nätet 🙂 fråga om han har lust att hänga efter skolan. ja, prata med honom. det e det bästa sättet.


   
SvaraCitera

Duckie:

asså. för att vara ärlig så e NI för unga att tänka på kärlek. 

Arg

gulbil:
Hejsan! 🙂 

Han har väl mobil? Fråga om nummer isf. Gör det lite "oskyldigt" sådär. Haha. 
I början kan du väl börja med att skiva "hej". 🙂 Om du lär känna honom kan du ju alltid fråga han vad han tycker om dig.


   
SvaraCitera
Duckie

Shuzz:

Arg

Han har väl mobil? Fråga om nummer isf. Gör det lite "oskyldigt" sådär. Haha. 
I början kan du väl börja med att skiva "hej". 🙂 Om du lär känna honom kan du ju alltid fråga han vad han tycker om dig.

var inget menad 🙂 så sur behöver du nt bli 🙂


   
SvaraCitera

Duckie:

var inget menad 🙂 så sur behöver du nt bli 🙂

jo.


   
SvaraCitera
Duckie

Shuzz:

jo.

okej, var bara realistisk. du väljer hur du vill känna av vad jag säger vilket jag nt bryr mig.


   
SvaraCitera

Rodnar

får mi o tänka på hur två blev tillsammans i typ årskurs 5 elr 6

håller fortfarande ihop o ett par barn Rodnar


   
SvaraCitera